اپراتورها

تلفن همراه

June 22, 2015
12:20 دوشنبه، 1ام تیرماه 1394
کد خبر: 71297

همراه اول، ایرانسل و تالیا به رمضان پیوستند، رایتل جا ماند

دو اپراتور بزرگ موبایل کشور با طرح‌های تشویقی و حمایتی خود به استقبال روزه داران ماه رمضان رفتند اما رایتل طرح متناسب با این ایام ارائه نداد.
 
 
هم‌زمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و طبق روال هر ساله دو اپراتور اول تلفن همراه کشور اقدام به ارائه طرح‌های ویژه و مناسبتی خود کردند اما رایتل برخلاف سال گذشته طرح مناسبتی برای ماه مبارک رمضان ندارد.
تالیا به عنوان اولین پروژه سیم‌کارت‌های اعتباری در کشور نیز که چند سالی است به واسطه برخی مشکلات درونی به انزوا کشیده شده اما همچنان معدود مشترکان خود با سرشماره "0932" را دارد، با نصب بنری روی سایت خود حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
 
جزئیات طرح هر کدام از اپراتورها همراه اول و ایرانسل به شرح زیر است.
 
همراه اول:
مشترکان می‌توانند با ثبت‌نام رایگان در طرح 55+5، در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه رایگان صحبت کنند.
مشترکان این اپراتور در طول ماه مبارک رمضان امسال، می‌توانند با ثبت‌نام رایگان در تمامی ساعات شبانه‌روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند. تماس پس از 60 دقیقه قطع شده یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح باز خواهد گشت.
زمان اجرای این طرح، 28 خرداد تا 26 تیر سالجاری بوده و کلیه مشترکان فعال دائمی و اعتباری می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.
برای بهره‌مندی از این طرح کافی است عدد 1 لاتین را به 8055 ارسال یا #451*111* را شماره‌گیری کنید.
همچنین جشنواره عکس سفره ایرانی این اپراتور هم مخصوص این ماه با هدف ترویج و ارج نهادن به آداب و رسوم ایرانی برگزار می‌شود.
 
ایرانسل:
جزئیات جشنواره رمضان 94 اپراتور دوم هم شامل عرضه یک هفته مکالمه و پیامک هدیه نامحدود، شارژ 2 برابری رایگان و اعطای مجموعا یک گیگابایت ترافیک اینترنت رایگان 5 ماهه به مشترکان جدید و همچنین ارائه طرح 12 ساعت خوش برای برقراری مکالمه و تبادل پیامک، مکالمه سحرگاهی رایگان، عرضه سرویس گروه طلایی، شارژ هدیه و طرح تعرفه قرمز ویژه رمضان به تمامی مشترکان جدید و قدیمی است.
 
تمامی مشترکان جدید در بازه زمانی 1 تا 23 تیرماه سال جاری، با فعال سازی سیم‌کارت اصلی و یا هدیه خود و خرید اولین شارژ حداقل هزار تومانی، از یک هفته مکالمه و پیامک هدیه نامحدود داخل شبکه بهره‌مند می‌شوند البته براساس خط مشی استفاده منصفانه در این طرح، هر کاربر قادر به ارسال حداکثر 10هزار پیامک داخل شبکه است.
مشترکان جدید با خرید هر شارژ حداقل 5 هزار تومانی، 2 برابر مبلغ شارژ خریداری شده در همان روز اعتبار شگفت‌انگیز مکالمه داخل شبکه دریافت می‌کنند. اطلاع از باقیمانده این اعتبار هدیه با شماره‌گیری کددستوری #32*141* امکانپذیر است.
همچنین با فعالسازی سیم‌کارت و اولین شارژ حداقل 2 هزار تومانی، 500 مگابایت اینترنت همراه هدیه برای 5 ماه شامل ماهیانه 100 مگابایت ترافیک اینترنت رایگان به مشترکان جدید سیم‌کارت‌های اعتباری تعلق می‌گیرد.
مشترکان جدید، در صورت تمایل می‌توانند ظرف مدت یک هفته پس از فعالسازی سیم‌کارت اصلی، یک سیم‌کارت هدیه دریافت کنند. برای درخواست سیم‌کارت هدیه لازم است یک پیامک بدون متن به شماره 2112 ارسال شود تا کدپستی ثبت شده در سیستم برای مشترک ارسال شود. در صورت صحت این کد پستی، می‌بایست برای تایید نهایی یک پیامک دیگر به شماره 2115 ارسال شود. سیم‌کارت هدیه بدون هزینه به نشانی مشترک ارسال می‌شود و با فعالسازی این سیم‌کارت و اولین شارژ حداقل 2 هزار تومانی، 500 مگابایت اینترنت همراه رایگان با همین شرایط به سیم‌کارت هدیه نیز تعلق می‌گیرد.
مشاهده اعتبار باقیمانده اینترنت همراه هدیه، با شماره‌گیری کددستوری #28*141* در هر لحظه امکانپذیر است.
از سویی دیگر، تمامی مشترکان جدید و قدیمی سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند با استفاده از طرح "12ساعت خوش" با شماره‌گیری کددستوری #3*3*3*555* و پرداخت 3 هزار تومان، از ساعت 12 شب تا 12 ظهر روز بعد و برای مجموعا 6 ساعت، مکالمه رایگان درون شبکه داشته باشند.
کاربران حرفه‌ای پیامک هم می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #4*3*3*555* و پرداخت 500 تومان، از ساعت 12 شب تا 12 ظهر روز بعد، هزار پیامک رایگان ارسال کنند.
 
مشترکان خدمات جزیره نیز می‌توانند در ماه مبارک رمضان امسال، علاوه بر تخفیف های فوق‌العاده در ساعات مختلف روز، تا 100 درصد تخفیف مکالمه سحرگاهی دریافت کنند.
مشترکان برای استفاده از این تخفیف‌های هوشمند لازم است با شماره‌گیری کد #1*135* یا ارسال عدد 1 به شماره 135، به صورت رایگان به عضویت سرویس جزیره هوشمند درآیند.
 
محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس، براساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام می‌شود. میزان تخفیف درلحظه مشترک، با فعالسازی قابلیت پخش سلولی گوشی روی نمایشگر تلفن همراه یا شماره گیری کد #0*135* امکانپذیر است.
 
تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند با ایجاد یک گروه طلایی از شماره‌های ایرانسل دوستان یا همکاران خود از 20 درصد تخفیف در برقراری تماس با اعضای گروه برخوردار شوند.
برای ایجاد این فهرست ویژه کافی است 2 شماره اعتباری دیگر به دلخواه و با شماره‌گیری کددستوری #340* در "فهرست طلایی" ثبت شوند. هزینه عضویت در این سرویس ماهیانه 2 هزار تومان تعیین شده است.
 
تا28 تیرماه، با هر بار شارژ حداقل 5 هزار تومانی، معادل مبلغ شارژ در همان روز، شارژ شگفت‌انگیز مکالمه درون شبکه به مشترکان تعلق می‌گیرد. اطلاع از باقیمانده این اعتبار هدیه از طریق شماره‌گیری کددستوری #32*141* ممکن است.
همچنین طرح تعرفه قرمز، در ماه مبارک رمضان با امکان مکالمه رایگان عرضه می‌شود. بر این اساس مشترکان اعتباری می‌توانند این طرح را فعال کرده و از ساعت 1 تا 9 صبح، 2 ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشند.
 
فعال سازی این طرح به صورت هفتگی با هزینه 2 هزار تومان و با شماره‌گیری #1*1*3*555* و به صورت ماهانه با هزینه 4 هزار تومان و با شماره گیری #1*2*3*555* امکانپذیر است.
ضمنا در صورت فعالسازی هر یک از طرح‌های تخفیفی نظیر پیشنهادهای تشویقی، طرح‌های تعرفه رنگی و…، تا پایان اعتبار طرح مربوطه امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.