سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 22, 2015
13:08 دوشنبه، 1ام تیرماه 1394
کد خبر: 71301

تخفیف نقدی سامسونگ در ماه مبارک رمضان؛ برای اطلاعات بیشتر به خیابان جمهوری مراجعه کنید

اگر پیش از این خیابان جمهوری، با پاتوق‌ها و کافه‌هایش معروف بود، امروزه آن را با مراکز خرید قدیمی و البته جدیدی می‌شناسند که بدل به بورس لوازم خانگی و الکترونیکی شده است. خیابانی که یک لحظه آرام و قرار ندارد؛ دلیلش هم روشن است، عابران این خیابان بیشتر کسانی هستند که برای خرید هر محصولی در دسته محصولات لوازم خانگی، به دقت برنامه‌ریزی و جست‌وجو می‌کنند تا کالای موردنظر خود را به بهترین شکل ممکن تهیه کنند. به همین دلیل است که برندهای مختلف محصولات لوازم خانگی، هرکدام در این خیابان شعبات متعددی دارند و بازارشان از یک ثبات نسبی برخوردار است و کمتر دست‌خوش تغییر و تحول قرار می‌گیرد.
 
یکی از کارشناسان فروش محصولات صوتی و تصویری در خیابان جمهوری می‌گوید: «برخلاف تصور رایج، که با آغاز ماه مبارک رمضان، بازار محصولات لوازم خانگی راکد می‌شود، بازار محصولات صوتی و تصویری، اما همان روند قبلی خود را در این روزها طی می‌کند و از آنجا که بسیاری از خریداران با یک برنامه‌ریزی قبلی برای خرید به این بازار مراجعه می‌کنند فروش محصولات صوتی و تصویری دچار رکود نمی‌شود. برخی از مشتریان، زوج‌های جوانی هستند که قرار است بعد از ماه مبارک رمضان، سروسامان بگیرند؛ اما در مجموع مشتریان ما، شامل تمامی اقشار مختلف جامعه می‌شوند که در حال تدارک لوازم موردنیاز خود هستند.»
 
برندهای خارجی و ایرانی مختلفی در بازار محصولات صوتی و تصویری خیابان جمهوری فعالیت می‌کنند. در این میان، سامسونگ که برای نهمین سال متوالی عنوان بزرگترین تولیدکننده تلویزیون در جهان را از آن خود کرده، از بیشترین تعداد نمایندگی فروش محصولات صوتی و تصویری در مقایسه با دیگر برندها، در این خیابان، برخوردار است. استقبال چشمگیر از جشنواره رمضان که توسط سامسونگ برای خریداران در نظر گرفته شده است، در خیابان جمهوری نیز به خوبی مشهود است. در این جشنواره، سامسونگ برای تلویزیون‌های ۴٠ و ۴۶ اینچی خود، تخفیف نقدی تقریباً ١٠ درصدی در نظر گرفته است.
 
مدیر یکی از فروشگاه‌های لوازم صوتی و تصویری در خیابان جمهوری، درباره این جشنواره و استقبال مردم از محصولات سامسونگ در جشنواره رمضان می‌گوید: «سامسونگ به دلیل تنوع در تولید محصولات صوتی و تصویری و به خصوص انواع تلویزیون‌ها، در بازار پیشرو است و تاکنون هر بار که جشنواره‌ای برپا کرده، با استقبال خوبی روبرو شده است. این بار هم، محصولاتی که در این جشنواره به فروش می‌رسند، با استقبال بسیارخوبی مواجه شده‌اند.» وی همچنین از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ در این جشنواره خبر داد: «سه مدل 40H5890، 40H5860، 40H5865 پرفروش‌ترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ بوده‌اند. ضمن اینکه باید در نظر گرفت امکانات این تلویزیون‌ها با توجه به قیمت فعلی‌شان و همچنین تخفیف‌های نقدی جشنواره موجب فروش بی‌سابقه آن‌ها شده است. هرچند اگر این جشنواره هم توسط سامسونگ در ایران در نظر گرفته نشده بود، همچنان این سه مدل از پرفروش‌ترین‌ها در بازار ایران بودند.»
 
اما نظر مصرف‌کنندگان و مشتریان در این‌باره چیست؟ مرد میان‌سالی درباره نحوه اطلاع از جشنواره و هدیه نقدی به خریداران از سوی سامسونگ، می‌گوید: «از طریق یکی از آشنایان که در حال تغییر وسایل خانه‌شان هستند متوجه شدم که سامسونگ چنین امکان ویژه‌ای را در نظر گرفته است. خب برای من که کارمند هستم، چنین قیمت‌هایی برای محصولات لوازم خانگی بسیار مناسب است.»
 
گفتنی است سامسونگ بر اساس نیاز بازار و تقاضای موجود، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا تلویزیون موردنیاز خود را در مدت محدودی با تخفیف ویژه جشنواره تهیه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.