تلفن همراه

گوشی

June 23, 2015
12:56 سه شنبه، 2ام تیرماه 1394
کد خبر: 71354

باریک‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ به زودی عرضه می‌شود

با توجه به اخبار جدید شرکت سامسونگ، گوشی هوشمند گلکسی A8 مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه دریافت کرده و به‌زودی روانه بازار می‌شود.
 
گوشی هوشمند گلکسی A8  سامسونگ به عنوان جدیدترین مدل گوشی‌های سری A این شرکت شناخته می‌شود. پیش از این گلکسی A8 توانسته بود مجوزهای تصدیق کیفیت و دیگر مجوزهای لازم برای انتشار را از سازمان تنظیم‌کننده TENAA در چین دریافت کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر همین مجوزها توسط همتای آمریکایی سازمان TENAA که FCC نام دارد هم تایید شده است. بر اساس اخبار منتشر شده سامسونگ گلکسی A8 از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED با کیفیت FullHD و وضوح تصویر 1080p همراه با پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 بهره‌ می‌برد.
 
این گوشی 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برای دخیره‌سازی انواع فایل‌ها دارد که با نصب کارت حافظه می‌توان آن را تا 128 گیگابایت افزایش داد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت روی دکمه Home آن اشاره کرد. در این محصول از  یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و باتری 3050 میلی‌آمپری استفاده شده است. گلکسی A8 باریک‌ترین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ با وزن 142 گرم و قطر 5.94 میلی‌متر است. با دریافت این مجوزها، تاریخ انتشار رسمی باریک‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ بسیار نزدیک به‌نظر می‌رسد ولی هنوز تاریخ دقیقی از سوی این شرکت برای انتشار آن مشخص نشده است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.