تلفن همراه

گوشی

June 24, 2015
9:28 چهارشنبه، 3ام تیرماه 1394
کد خبر: 71356

گلکسی اس 7 برای رقابت با آیفون 6S، نیمه‌ دوم 2015 روانه‌ بازار می‌شود [بروزرسانی]

پس از انتشار اخباری در خصوص عرضه‌ی زودتر از موعد مقرر گلکسی نوت 5 به بازار برای رقابت یا آیفون 6S، حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که کمپانی کره‌ای، گلکسی S7 را نیز به جای نیمه‌ی اول سال 2016 میلادی، نیمه‌ی دوم سال جاری روانه‌ی بازار خواهد کرد.
 
براساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ در نظر دارد تا گلکسی S7 را در نیمه‌ی دوم سال 2015 میلادی برای رقابت با آیفون 6S روانه‌ی بازار کند. رسانه‌های کره‌ای این خبر را به نقل از منابع داخلی منتشر کرده‌اند. به گفته‌ی این افراد، سامسونگ کار روی گلکسی S7‌ را 2 تا 3 ماه پیش از موعد همیشگی آغاز کرده است. سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی نسل جدید گلکسی S را روانه‌ی بازار کرده و آغاز روند طراحی و تولید پیش از موعد این گوشی‌هوشمند، عرضه‌ی آن در اواخر سال 2015 را نوید می‌دهد.
 
براساس اطلاعات ارائه شده، سامسونگ چرخه‌ی کاری 12 ماهه دارد. سامسونگ به منظور مقابله با آیفون 6S درنظر دارد تا پرچمدار خود را در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. در کنار عرضه‌ی گلکسی نوت 5 و گلکسی S7، گمانه‌هایی نیز مبنی بر عرضه‌ی یک نسخه‌ی دیگر از پرچمداران سامسونگ منتشر شده است. بنابر شنیده‌ها این نسخه که سایز بزرگ‌تری نیز دارد، گلکسی S7 اج پلاس (Galaxy S7 Edge Plus) نام خواهد گرفت.
 
 
هرچند در پیش گرفتن چنین سیاستی می‌تواند عرصه را در نیمه‌ی دوم سال برای اپل تنگ کند، اما سامسونگ را نیز از دست یافتن به فروش بالاتر در مورد پرچمدار کنونی با مشکلاتی روبرو خواهد کرد. دیروز گزارشی منتشر شده بود که نشان از پیش‌بینی فروش 45 میلیون دستگاه گلکسی S6 و S6 اج تا پایان سال داشت.
 
بروزرسانی:
 
پس از انتشار شایعات در خصوص معرفی گلکسی اس 7 در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی، تیم بازاریابی سامسونگ در واکنش به این خبر، تغییر برنامه‌های سامسونگ را در مورد عرضه‌ی پرچمدارانش به بازار، منفی عنوان کرد. یکی از اعضای تیم بازاریابی سامسونگ در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:
 
کمپانی سامسونگ به تعهدات خود مبنی بر عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندش در زمان‌های مشخص شده پایبند است و محصولات سری گلکسی S نیز از این قاعده مستثنی نیست.
با این وجود به نظر می‌رسد مقابله با نسل جدید آیفون‌ها بر دوش گلکسی نوت 5 و سایر گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که این کمپانی طی ماه‌های پیش رو روانه بازار می‌کند.
 
نظر شما در این خصوص چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.