باندپهن

باندپهن ثابت

June 25, 2015
9:18 پنجشنبه، 4ام تیرماه 1394
کد خبر: 71418

مدیرعامل مخابرات تهران: پارسال از بانکها و مخابرات ایران قرض گرفتیم

tci logo.jpg

هنوز حتی در کلان شهری مانند تهران در موارد متعدد پروسه خرید یک خط تلفن ثابت مدت‌ها به طول می‌انجامد؛ مدیرعامل مخابرات استان تهران بحث تامین منابع نقدی را از جمله موضوعات مهم در این زمینه می‌داند.
 
گفته می‌شود یک خط تلفن ثابت بیش از یک میلیون تومان برای مخابرات هزینه دارد و درنهایت تنها با قیمت 50 هزار تومان عرضه می‌شود. این قیمت اگرچه مناسب به نظر می‌رسد اما در موارد مختلف خرید یک تلفن ثابت از مخابرات دشواری‌های متعددی را به دنبال دارد.
 
علیرضا صیدی – مدیرعامل مخابرات استان تهران – در گفت‌وگویی با ایسنا به تشریح وضعیت این بخش پرداخته و عنوان کرد: در حال حاضر در کل استان تهران تنها 8000 فیش خرید تلفن ثابت بی‌پاسخ مانده است که این رقم در مقایسه با تعداد هشت میلیون مشترک این شهر بسیار اندک است.
 
وی همچنین متذکر شد: در استان البرز نیز این رقم در نهایت به حدود 11 هزار فیش می‌رسد که ما سعی داریم این درخواست‌ها را نیز در اسرع وقت پاسخ دهیم.
 
مدیرعامل مخابرات استان تهران در ادامه اظهار کرد: ما در سال گذشته با هر مشکل و زحمتی که بود به‌روزرسانی‌های خود را انجام دادیم. امسال نیز سعی می‌کنیم این درخواست‌ها را پاسخ دهیم اما به هر حال لازم است که این مشکل برطرف شود.
 
صیدی تصریح کرد: ما سال گذشته برای تامین منابع مالی خود از بانک‌ها و مخابرات ایران قرض گرفتیم تا بتوانیم سرویس ارائه کنیم اما اگر امسال نتوانیم وامی بگیریم و کمک مالی خاصی به ما نشود نمی‌توان این کار را انجام داد.
 
وی ادامه داد: اکنون تنها یک قلم هزینه‌های حفاری شهرداری سه برابر شده است و لازم است این مسائل در نظر گرفته شود چرا که این میسر نیست که هم کیفیت را از ما بخواهند، هم توسعه و به‌روزرسانی و هم قیمت‌های ما در حد پایینی باشد.
 
مدیرعامل مخابرات استان تهران در پایان تاکید کرد: این مساله به هیچ عنوان جور در نمی‌آید و اکنون در هیچ صنعتی شرایط اینگونه نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.