فناوری اطلاعات

June 26, 2015
22:59 جمعه، 5ام تیرماه 1394
کد خبر: 71456

راهی ساده برای برنامه‌نویسی

این روزها یکــی از پول‌ســازتــرین شغل‌ها برنامه‌نویسی است. برنامه‌نویسی کامپیوتری و موبایلی در حال حاضر به یکی از مورد توجه‌ترین شغل‌ها در بین جوانان تبدیل شده است. حالا برخی افراد معمولی با دانش عمومی می‌توانند با برنامه‌نویسی یک اپلیکیشن درآمد بالایی کسب کنند. برنامه‌نویسی  به کمک سایت‌های اینترنتی که تعداتشان هم کم نیست حالا به راحتی آب خوردن است. عموما این سایت‌های آموزشی در کمترین زمان و با کمترین هزینه به دوستداران این بخش آموزش می‌دهند. 
 
البته به کمک برخی اپلیکیشن‌های آموزش برنامه‌نویسی  این آموزش آسان‌تر شد از گذشته شده است. یکی از این اپلیکیشن‌ها که به کمک آن می‌توانید به راحتی برنامه‌نویسی را یاد بگیرید Udacity  است. این اپلیکیشن یک برنامه ساده نیست و با آن تنها نکات پایه‌ای و اولیه برنامه‌نویسی را یاد نمی‌گیرید، بلکه با این اپلیکیشن  و به کمک منابع آموزشی که در اختیارتان می‌گذارد می‌توانید به شکل کاملا تخصصی برنامه‌نویسی را آموزش ببینید .
 
 در واقع چیزی که Udacity  را با سایر اپلیکیشن‌های این بخش متمایز می‌کند، ‌اطلاعات ارزشمند و کاربردی آن است. این اپلیکیشن باعث می‌شود تا کاربران از رفتن به موسسات آموزشی و حتی دانشگاه بی‌نیاز باشند و با مطالعه منابع اطلاعاتی غنی که اپ در اختیارشان می‌گذارد میزان تخصص خود را در این زمینه افزایش دهند.
 
یکی از نکات بارز و قابل توجه این اپلیکیشن این است که طیف وسیعی از کاربران از دانش‌آموزان  دبیرستان گرفته تا مقاطع تحصیلی عالی دانشگاهی را می‌تواند کمک کند و اطلاعات تکمیلی ضروری را در اختیارشان بگذارد. دومین مزیت این اپلیکیشن رایگان بودن آن است بسیاری از واحد‌های درسی ارائه شده در این اپ که شاید به راحتی نتوان در اینترنت یا کتاب‌فروشی‌ها پیدا کرد به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. Udacity   قابل استفاده برای کاربران سیستم عامل اندروید و ios است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.