بازی

فناوری اطلاعات

June 27, 2015
13:15 شنبه، 6ام تیرماه 1394
کد خبر: 71493

500 دلار برای اجرای کارتریج‌های قدیمی نینتندو

کنسول بازی Analogue Nt می‌تواند بازی‌های کنسول قدیمی فامیکام را با بالاترین کیفیت اجرا کند.
 
خیلی‌ها به‌جای اینکه دوربین‌های دیجیتال جدید را خریداری کنند، هزاران دلار برای یک دوربین آنالوگ Leica می‌پردازند؛ دوربین‌هایی که برای مخاطب خاص و با کیفیت بالا تولید می‌شود. پس مطمئنا کسانی هم هستند که حاضرند به‌جای اینکه یک ایکس‌باکس وان بخرند، 500 دلار برای خرید کنسولی قدیمی خرج کنند. شرکت «آنالوگ اینتراکتیو» اولین کنسول بازی نینتندو را با بالاترین کیفیت بازسازی کرده است. 
 
دستگاه‌ها و کنسول‌های تقلبی زیادی در دنیا پیدا می‌شوند که توانایی اجرای کارتریج‌های NES را دارند، اما هیچ‌کدام قدرت، کیفیت و قابلیت‌های کنسول Analogue Nt را ندارند؛ کنسولی که حتی از دستگاه اصلی هم بهتر است.
 
سازندگان این کنسول بازی می‌گویند که با دیدگاهی هنری ساخت این کنسول را شروع کرده‌اند؛ به‌گونه‌ای که حتا برد اصلی این کنسول هم با ظرافت و زیبایی ساخته شده است. شرکت آنالوگ می‌گوید که ساخت این برد چهار برابر ساخت بردهای معمولی برای‌شان هزینه داشته است.
 
کنسول Analogue Nt می‌تواند هم کارتریج‌های امریکایی (کارتریج‌های کنسول NES) و هم کارتریج‌های ژاپنی (کارتریج‌های کنسول Famicom) را اجرا کند. پردازنده‌هایی که بر روی این کنسول قرار دارند همان پردازنده‌های کنسول اصلی هستند که از روی برد کنسول‌های قدیمی برداشته شده‌اند. این کنسول حتی یک تبدیل کننده‌ی HDMI داخلی هم دارد که تصاویر را برای تلویزیون‌های امروزی پردازش می‌کند و تصویری شفاف ارایه می‌دهد. با این حال برای کسانی که می‌خواهند حس نوستالژی‌شان گل کند، یک فیلتر Scanline هم اضافه شده است که تصویر را شبیه تلویزیون‌های CRT قدیمی می‌کند.
 
کنسول بازی Analogue Nt قرار است ماه آینده با قیمت 499 دلار عرضه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.