تلفن همراه

گوشی

June 29, 2015
11:53 دوشنبه، 8ام تیرماه 1394
کد خبر: 71540

دریافت 27 جایزه توسط سامسونگ در جشنواره شیرهای کن

با برنده شدن 27 جایزه در 20 زمینه، شرکت سامسونگ الکترونیکس رکورد جدیدی در جشنواره « شیرهای» کن (Cannes Lions) که بزرگ‌ترین جشنواره تبلیغاتی جهان است، ثبت کرد. پس از سال 2014 که سامسونگ موفق به کسب 16 جایزه شد، این دومین سالی است که این شرکت به ثبت رکوردی جدید دست می‌یابد.

سامسونگ این موفقیت را با کمپین «رونمایی از استعدادها» (Launching People) به دست آورد. کمپینی که در این جشنواره مجموعاً موفق به کسب هفت جایزه مختلف شد. این کمپین با تشویق کاربران به طرح ایده‌ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آن‌ها با سامسونگ، موفق شد به آرزوهای مردم، رنگ واقعیت ببخشد.

وون پیو هونگ، مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت سامسونگ، در این باره گفت: «موفقیت ما، نتیجه تلاش سامسونگ برای درگیر کردن مخاطبان از سراسر دنیا است تا به آن‌ها کمک کنیم نیازهای خود را بهتر بشناسند.

این فعالیت‌ها در راستای فلسفه شرکت سامسونگ طرح‌ریزی شده‌اند که همواره می‌کوشد زندگی مصرف‌کنندگان را به کمک نوآوری‌های دیجیتال، پربارتر کند.» وی ادامه داد: «سامسونگ برندی است که برای تسهیل زندگی مصرف‌کنندگان تلاش می‌کند و کمپین Launching People (رونمایی از استعدادها) به ما کمک می‌کند تا از طریق محصولات و خدمات نوآورانه‌مان به این هدف دست یابیم.»

در این جشنواره، اپلیکیشن «به من نگاه کن» (Look at me) که برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است نیز، برنده پنج جایزه از جمله جایزه طلا در گروه تکنولوژی‌های فضای مجازی شد. از دیگر کمپین‌های جذاب سامسونگ که در این جشنواره موفق به دریافت هفت جایزه شد، کمپین «کامیون ایمن» (Safety Truck) بود.

این کمپین که به منظور جلوگیری از تصادفات جاده‌ای طراحی شده، جایزه‌ای را از آن خود کرد که هرساله به ایده‌های پیشرویی اهدا می‌شود که بتوانند مسیر جدیدی برای صنعت تعیین کنند. اپلیکیشن «حافظه ذخیره» (Back up Memory) نیز برنده سه جایزه مختلف از این جشنواره شد. این اپلیکیشن برای آن دسته از مبتلایان به آلزایمر که هنوز در مراحل اولیه آن به سر می‌برند طراحی شده است. همچنین «دستان شنوا» (Hearing Hands) که یک سرویس مخصوص زبان اشاره‌ است نیز دو جایزه برنز از این جشنواره دریافت کرد.

امسال شصت و دومین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی خلاقیت «شیرهای» کن بود که در آن شرکت‌هایی از 90 کشور جهان، بیش از 40 هزار اثر را در زمینه‌های مختلفی چون تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی، بازاریابی و روابط عمومی در 20 دسته‌بندی مختلف به نمایش گذاشتند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.