تلفن همراه

گوشی

July 1, 2015
13:27 چهارشنبه، 10ام تیرماه 1394
کد خبر: 71605

اپل تولید آی‌فون جدید را شروع کرد

گزارش‌ها حاکی است که شرکت اپل تولید نسخه بعدی آی‌فون را که ممکن است آی‌فون 6 اس یا 7 باشد شروع کرده است.
 
این گزارش جدید حاکی از این است که اپل تولید آی‌فون بعدی را زود شروع کرده است. در این گزارش آمده است نسخه آتی آی‌فون دارای نمایشگر فورس تاچ است که اپل آن را در ساعت هوشمند و مک بوک جدید خود رونمایی کرد.
 
 
نمایشگر فورس تاچ اپل نسبت به فشار حساس است به این معنی که می‏تواند به شما بگوید با چه مقدار فشار نمایشگر را لمس کرده‌اید و اینکه مکان لمس را شناسایی کند. این قابلیت باعث می‏شود که دستگاه ویژگی‌های مختلفی پیدا کند.
برای مثال با فشردن زیاد نمایشگر ساعت اپل گزینه‌ای برای تغییر تصویر پس‌زمینه ساعت ایجاد می‏شود. این اولین بار نیست که شنیده می‏شود نسخه بعدی آی‌فون نمایشگر «فورس تاچ» خواهد داشت. مینگ چی‌کو، تحلیلگر امنیتی کی جی‌ای که سابقه خوبی در پیش‌بینی مشخصات محصولات اپل دارد اعلام کرده نمایشگر فورس تاچ قابلیت ویژه آی‌فون 7 خواهد بود.
 
مارک گورمان از پایگاه 9to5Mac که وی نیز سابقه قابل اعتنایی در پیش‏بینی محصولات اپل داشته است در ماه مه اعلام کرد که آی‌فون بعدی قابلیت فورس تاچ خواهد داشت. بلومبرگ نیز برخی شایعاتی را تاکنون پیرامون آی‌فون بعدی اپل شنیده، از جمله اینکه مجددا در دو نسخه 7/ 4 و 5/ 5 اینچی عرضه خواهد شد و طراحی آن نسبت به آی‌فون 6 تغییر چندانی نخواهد داشت.
 
انتظار می‌رود شرکت اپل به جز ویژگی فورس تاچ یکسری ارتقای ویژه در دوربین آی‌فون ایجاد کند و حسگر آن را به 12 مگاپیکسل ارتقا دهد. اگر اپل تولید آی‌فون بعدی را شروع کرده باشد به این معنی است که این شرکت احتمالا در ماه سپتامبر از آن رونمایی خواهد کرد. در سال‌های گذشته اپل همیشه در ماه سپتامبر از آی‌فون جدید و در اکتبر از آی‏‌پد رونمایی کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.