اپلیکیشن

تلفن همراه

July 1, 2015
15:15 چهارشنبه، 10ام تیرماه 1394
کد خبر: 71625

جشنواره تجاری سازی اپلیکیشن های اندرویدی برگزار می شود

دومین دوره جشنواره موبایل شریف با هدف تجاری سازی برنامه های اندرویدی تلفن همراه توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
این دوره از جشنواره توسط دانشکده مهندسی برق دانشگاه شریف و با همکاری بازار اپلیکیشن های اندرویدی «مایکت» در جهت ارتقا دانش فنی و افزایش توان تخصصی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن های ایرانی، اول و دوم مهرماه امسال برگزار می‌شود.
 
شرکت‌کنندگان در این رویداد دانشجویی می‌توانند از دوره‌های تجاری‌سازی برنامه‌های اندرویدی موبایل بهره‌مند شوند. این دوره ها با هدف ارتقاء سطح فنی و تجاری‌ برنامه های موبایل و با رویکرد فرهنگ‌سازی و ایرانی‌سازی اپلیکیشن ها اجرایی می شود.
 
در این راستا ۵ کارگاه تخصصی بر اساس جدیدترین دستاوردها درحوزه تجاری‌سازی اپلیکیشن های موبایل ۱۵ مردادماه برگزار می شود که این کارگاه‌ها شامل تجربه کاربری موبایل، استراتژی خود انتشاری، تبلیغات موبایل و جذب کاربر، ویژگی های اجتماعی اپلیکیشن و طراحی پولساز اپلیکیشن های اندروید است که با تمرکز بر موضوعاتی چون ایجاد نگرش تجاری جدید به برنامه ها برگزار خواهد شد.
 
اطلاعات بیشتر درباره جشنواره موبایل شریف در نشانی اینترنتی https://Sharifcup.sharif.ir در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.