تلفن همراه

گوشی

July 1, 2015
17:01 چهارشنبه، 10ام تیرماه 1394
کد خبر: 71633

گوشی قدرتمند آنر ۷ هواوی یک میلیون تومان شد

هواوی با معرفی گوشی قدرتمند آنر۷ خود بر تمامی شایعات پایان بخشید و مقرون به صرفه جدیدی را معرفی کرد.

139404101205248705606343.jpg

 
هواوی رسما با معرفی گوشی هوشمند آنر7 (Honor 7) بر تمامی شایعات پیرامون این گوشی پایان داد اما ویژگی‌ها و مشخصات بالای این گوشی همانند برخی شایعات است.
 
 
این شرکت عنوان کرده که دستگاه جدیدش دارای یک دوربین کلاس اول، باتری بزرگتر و قیمت مقرون به صرفه است.
آنر 7 دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی است که علی‌رغم پیش‌بینی‌ها کواد HD نیست و همین باعث می‌شود تا هزینه‌اش کاهش یابد.
 
 
هشت هسته پردازشی در دل تراشه Kirin 935 قرار گرفته که چهار هسته آن فرکانس 2.2 گیگاهرتزی و چهار هسته دیگر قدرت 1.5 گیگاهرتزی دارند. دوربین‌های 20.7 و 8 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از شبکه LTE، باتری 3100 میلی آمپر ساعتی و بدنه فلزی بخشی دیگر از ویژگی‌های این گوشی تازه معرفی شده است.
این گوشی هوشمند اندرویدی در سه مدل 16 گیگابایتی با قیمت 320 دلار،  16 گیگابایتی همراه با اسلات دو سیم‌کارته با قیمت 355 دلار و مدل 64 گیگابایتی با قیمت 400 دلار عرضه می‌شود.
پیش‌بینی می‌شود چینی‌ها امکان خرید این گوشی را طی هفته آینده داشته باشند اما ممکن است بازارهای جهانی کمی طول کشد تا بتوانند آن را در دست گیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.