تلفن همراه

گوشی

July 3, 2015
15:09 جمعه، 12ام تیرماه 1394
کد خبر: 71665

UMI Iron معرفی شد، گوشی ارزان قیمت با مشخصات عالی

با معرفی دو گوشی هواوی آنر ۷ و میزو MX5 حالا نوبت به سازندگان کوچک‌تر در چین رسیده است تا با معرفی گوشی‌های ارزان‌‌قیمت به همراه مشخصات خوب، سعی کنند تا در بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جایی برای خود باز کنند.
 
UMI Iron گوشی با مشخصات بسیار خوب و قیمتی ارزان است. ضخامت این گوشی ۷.۹ میلی‌متر بوده و از بدنه‌ی تمام فلزی برخوردار است که در این رده‌ی قیمتی بسیار عالی به نظر می‌رسد و حتی دکمه‌ی پاور و کم و زیاد کردن صدا نیز از جنس استیل ضدزنگ هستند.
 
 
در حالت کلی طراحی این گوشی شباهت‌هایی با اچ‌تی‌سی وان ‌ام ۹ دارد. صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی این گوشی از نوع LTPS بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. وظیفه‌ی پردازشی این گوشی بر عهده‌ی پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی MT6753 است و از پردازنده‌ی گرافیکی MALI-T720 بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت و ظرفیت رم آن ۳ گیگابایت است که البته حافظه‌ی داخلی را می‌توان با حافظه‌های میکرو اس‌دی افزایش داد.
 
از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب  و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد که دوربین سلفی دارای یک فلش LED است. همچنین مشخصه‌ی جالب دیگر این گوشی، بهره‌گیری از حسگر تشخیص عنبیه‌ی چشم است.
 
 
علاوه بر مشخصات بالا، باتری با ظرفیت بالای ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعت، ضربان‌سنج قلب و حسگر امواج فرابنفش این گوشی را بسیار غنی از امکانات می‌کنند. این گوشی دو سیم کارته سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ را به صورت پیش‌فرض دارد و اگر رابط کاربری اومی را دوست ندارید، خود این شرکت ابزاری برای تسهیل فلش کردن سایر رام‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.
 
همه‌ی این مشخصات استثنایی به همراه قیمت ۱۷۹.۹۹ دلاری خرید این گوشی را جذاب‌تر از قبل می‌کند. گفتنی است که این گوشی در حال حاضر برای پیش‌خرید توسط بسیاری از فروشندگان بین‌المللی آنلاین در دسترس قرار گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.