اپراتورها

بازار سرمایه

July 4, 2015
9:43 شنبه، 13ام تیرماه 1394
کد خبر: 71672

اعلام آمادگی «شاتل» برای خرید سهام مالک مخابرات

shanesaz2.Jpeg

گروه شرکت‌های شاتل برای خرید صد درصد سهام شرکت توسعه اعتماد مبین (مالک بلوک مدیریتی سهام شرکت مخابرات ایران) اعلام آمادگی کرد.
 
 
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، شاتل بزرگترین شرکت خصوصی ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت در کشور یک روز پس از انتشار اسناد مزایده فروش سهام شرکت توسعه اعتماد مبین طبق پروانه خود و شرکت مخابرات ایران مکاتبات اداری برای خرید سهام این شرکت را آغاز کرد.
 
محمدحسن شانه ساززاده، رییس هیات مدیره شاتل با تایید این خبر گفت: اعلام آمادگی و درخواست شاتل برای خرید 50 درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه و تقاضای جدی خرید سهام این شرکت به صورت رسمی مطرح شده است.
 
شاتل به دلیل برخی انتقاداتی که به نحوه برگزاری مزایده مطرح است، درخواست خود را به وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کرد. با توجه به تغییر شرایط این شرکت طی پنج سال گذشته پس از خصوصی و نحوه ارزش‌گذاری آن و همچنین برابر نبودن شرایط فعلی این شرکت با زمان واگذاری آن در بورس به واسطه فروش برخی دارایی‌ها، تغییرات درآمدی و توسعه‌ای از وزارت ارتباطات خواسته شده تا در زمینه قیمت‌گذاری و نحوه فروش بلوک مدیریتی سهام مخابرات ورود کند.
 
شرکت توسعه اعتماد مبین در حال حاضر با در اختیار داشتن 50 درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران سه کرسی از پنج کرسی ریاست هیات مدیره این شرکت را در اختیار دارد و با انتشار آگهی فروش سهام، واگذاری صد درصدی سهام خود را اعلام کرد.
 
شانه ساززاده تاکید کرد: شاتل آمادگی دارد با خرید سهام شرکت توسعه اعتماد مبین و در اختیار گرفتن بلوک مدیریتی سهام مخابرات به صورت کاملا خصوصی و با رویکرد مدیریت بخش خصوصی، ارتقای بهره‌وری، افزایش بهینه سطح خدمات و اقدامات توسعه‌ای را با ارایه طرح جامع در این شرکت نهادینه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.