تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

July 21, 2015
8:59 سه شنبه، 30ام تیرماه 1394
کد خبر: 72008

قیمت ساعت‌ هوشمند زن واچ ایسوس به ۱۳۰ دلار کاهش یافت

ایسوس قیمت نسخه‌ی اول از ساعت هوشمند ZenWatch را به ۱۲۹.۹۹ دلار کاهش داده است. عرضه‌ی ساعت‌ هوشمند جدید ایسوس از طریق گوگل‌پلی انجام می‌شود.
 
ساعت هوشمند زن‌واچ ایسوس با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار از طریق گوگل پلی عرضه شده است. هزینه‌ی ارسال این محصول نیز برای کاربران امریکایی رایگان خواهد بود.
 
زن واچ ایسوس در ابتدا با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار در آمازون و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی ارائه شد و حالا ایسوس با کاهش قیمت آن تلاش می‌کند تا موجودی انبارهای خود را به فروش رسانده و عرضه‌ی گسترده‌ی نسل دوم زن‌واچ را آغاز کند.
 
ایسوس زن واچ ۲ را با فاصله‌ی اندکی از زن‌واچ ۱ روانه‌ی بازار کرد و احتمالا همین موضوع باعث کاهش تقاضا برای ساعت هوشمند زیبای این شرکت تایوانی شده است.
 
ایسوس در IFA 2015 از ساعت هوشمند زن واچ رونمایی کرد و با فاصله کمی نسل دوم این ساعت را در Computex 2015 معرفی کرد. این ساعت هوشمند به پردازنده‌ی ساخت کوالکام مجهز شده و صفحه‌نمایش آن از نوع AMOLED است. کمپانی تایوانی سازنده‌ی زن‌واچ از شیشه‌ی محافظ گوریلاگلس 2.5D با لبه‌ی خمیده در این محصول بهره برده است تا در زمان لمس صفحه‌نمایش، با تیزی در لبه‌ها روبرو نشده و حس خوبی به کاربر منتقل شود.
 
زن‌واچ ۲ نسبت به نسل قبلی از پردازنده‌ی قوی‌تری بهره می‌برد و مقاومت آن در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار نیز افزایش یافته است. نسل اول زن‌واچ از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کرد و حالا در زن‌واچ ۲ شاهد استاندارد IP67 هستیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.