تلفن همراه

گوشی

July 22, 2015
8:45 چهارشنبه، 31ام تیرماه 1394
کد خبر: 72038

عکس‌ها و مشخصات گوشی موتو جی نسل سوم فاش شدند

یک هفته بیشتر تا کنفرانس موتورولا باقی نمانده و انتظار می‌رود این شرکت محصولات جدید خود از جمله موتو جی نسل سوم را به طور رسمی معرفی کند. امروز نیز وبسایت فروش آنلاین در سوئیس عکس‌هایی از این گوشی را به همراه مشخصات آن در سایت خود قرار داده است.
 
سایت فروش آنلاینی در سوئیس علاوه بر قرار دادن عکس‌هایی از موتو جی نسل سوم با رنگ سفید و مشکی، مشخصات آن را نیز فاش کرده است. با توجه به اطلاعات فاش شده، این گوشی مجهز به صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ‍1080p خواهد بود که چگالی پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در اینچ را به همراه خواهد داشت.
 
وظیفه‌ی پردازشی موتو جی نسل سوم بر عهده‌ی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ خواهد بود. متاسفانه موتورولا تنها ۸ گیگابایت حافظه داخلی را به صورت پیش‌فرض درون گوشی قرار داده است، اما می‌توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت نیز افزایش داد. باتری نسل جدید موتو جی ۲۰۷۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت. قیمت این گوشی در سایت سوئیسی ۲۴۵ دلار ثبت شده است که البته به نظر می‌رسد این مقدار پس از اضافه شدن مالیات به قیمت گوشی بر روی سایت قرار گرفته است.
 
تا ۶ مرداد ماه زمان زیادی باقی نمانده است و انتظار می‌رود در روزهای آینده و با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی گوشی‌های جدید موتورولا، شاهد عکس‌های فاش‌شده‌ی بیشتری از آن‌ها باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.