تلفن همراه

گوشی

July 22, 2015
10:57 چهارشنبه، 31ام تیرماه 1394
کد خبر: 72050

سونی به زودی دو موبایل اندرویدی پیشرفته را معرفی خواهد کرد

براساس گزارش تازه ای که امروز در آلمان منتشر گردید، سونی در نظر دارد دو موبایل اندرویدی پیشرفته را پیش از برگزاری کنفرانس IFA رونمایی کند.
 
این دو موبایل که گفته شده، اکسپریا S60 و اکسپریا S70 نام دارند قرار است زمینه ساز و طلایه دار ورود سری جدیدی از تلفن های هوشمند این شرکت ژاپنی باشند و تنها اطلاعاتی که در مورد امکانات آنها می توانیم در اختیارتان قرار دهیم این است که هر دویشان ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت.
 
 
فروشندگان اروپایی که مدعی شده اند از برنامه های سونی در این رابطه باخبرند اظهار داشته اند این دو محصول در اواسط ماه اوت رونمایی می شوند و این اتفاق نیز احتمالا در تاریخ هجدهم آن ماه رخ خواهد داد.
 
قیمت تلفن همراه S70 در حدود ۸۵۳ الی ۹۱۹ دلار اعلام گردیده که با در نظر داشتن این مساله می توان گفت در زمره محصولات پرچمدار و پیشرفته قرار خواهد داشت.
 
مدل S60 هم انتظار می رود که به رنگ سفید، مشکی، زرد و مرجانی عرضه گردد و مدل دیگر نیز به رنگ های سفید، مشکی، طلایی و سبز موجود خواهد بود.
 
عرضه سری جدیدی از تلفن های هوشمند پرچمدار می تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران این برند ژاپنی باشد، با این همه، از آنجا که شرکت سازنده هیچگونه حرفی در تایید یا رد این اظهارات به میان نیاورده بهتر است که کمی با دیده تردید به این خبر نگریسته شود.
 
چنانچه قرار باشد که این موبایل های جدید در ماه اوت معرفی شوند آنگاه انتظار می رود که به زودی خبرهای جدیدی در رابطه با آنها در اختیارمان قرار گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.