اپلیکیشن

تلفن همراه

July 24, 2015
12:45 جمعه، 2ام مردادماه 1394
کد خبر: 72088

گاف اینستاگرام درباره یک طراح لباس

یک طراح لباس در مادرید اسپانیا بنام آندرس اینییستا مدعی شد که اینستاگرام به طور موقت و بدون اطلاع قبلی صفحه شخصی وی را بسته و ظاهرا به هافبک تیم بارسلونا داده است.
 
این طراح لباس اسپانیایی افزود که هفته گذشته هنگام تلاش برای ورود به صفحه اینستاگرام خود با یک پیام مواجه شده با این مضمون که وی مقررات استفاده از این شبکه تبادل عکس را نقض کرده است.
 
چند روز بعد دنبال کنندگان پیج این طراح مد به وی گفته اند که شاهد این بوده اند که هافبک بارسلونا ناگهان در فهرست علاقه مندیهای آنها ظاهر شده در حالیکه برخی از آنها هرگز به فوتبال علاقه ندارند.
 
اینییستا افزود: چندین بار تلاش کرده که از طریق توئیتر یا فیس بوک با اینستاگرام تماس بگیرد ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده است.
 
وی گفت: فکر میکنم حقوق من نقض شده است. من هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده ام در حالیکه نه تنها تصاویر خود را از دست داده ام بلکه نمیتوانم لحظات مهم زندگی ام را با دوستان و خانواده ام قسمت کنم. آنچه که من را آزاد میدهد این است که تمام این اتفاقات بدون هیچ توضیحی رخ داده و اینستاگرام حتی در توئیتر پاسخم را نداده است. من فرد مشهوری نیستم و نمیخواهم باشم. اما همچنین نمیخواهم داشته‌هایم از من گرفته شوند.
 
اینستاگرام در بیانیه ای که در اختیار بیزینس اینسایدر قرار داد اعلام کرد: ما در این مورد مرتکب اشتباه شده‌ایم و این حساب کاربری را هرچه زودتر به صاحبش باز می‌گردانیم. ما از آقای اینییستا به خاطر دردسری که برای وی ایجاد کردیم عذرخواهی می‌کنیم.
 
بیزینس اینسایدر همچنین از اینستاگرام سوال کرده که این اشتباه چطور رخ داده که این شرکت به این سوال پاسخ نداده است.
 
طراح لباس اسپانیایی در مطلب تازه ای در وبلاگ خود نوشته که حساب کاربری‌اش پنج ساعت پس از انتشار اعتراض به وی بازگردانده شده است.
 
وی همچنین گفت مدیربرنامه‌های هافبک بارسلونا با وی تماس گرفته و گفته که آنها هیچ ارتباطی با این موضوع نداشته اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.