رگولاتوری

July 25, 2015
10:27 شنبه، 3ام مردادماه 1394
کد خبر: 72126

وزیر ارتباطات: مشکل کارگزاران مخابراتی تا پایان امسال حل می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رفع مشکل کارگزاران مخابراتی در کشور در برنامه کاری این وزارتخانه قرار گرفته و تا پایان سال‌جاری این مشکل حل می‌شود.
 
محمود واعظی امروز جمعه در شورای اداری شهرستان نهاوند، در رابطه با ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش ارتباطی که می‌توان از این طریق نیاز جوانان به اشتغال را حل کرد، اظهار کرد: تلاش برای تولید محتوا و ارائه خدمات آی.تی و اجرای مناسب زیرساخت‌های دولت الکترونیک از برنامه‌های اساسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که می‌تواند سالانه صدها هزار شغل برای جوانان جویای کار و تحصیلکرده ایجاد کند.
 
وی افزود: رفع مشکل کارگزاران مخابراتی در کشور در برنامه کاری این وزارتخانه قرار گرفته و تا پایان سال‌جاری این مشکل حل می‌شود.
 
واعظی تصریح کرد: مشکل عدم آنتن‌دهی مخابرات در مناطق سراب‌های گیان و گاماسیاب و محور نورآباد نهاوند نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و برطرف خواهد شد.
 
وی همچنین تاکید کرد: در استان همدان مشکل پهنای باند وجود ندارد اما به هر میزان که متقاضیان درخواست پهنای باند داشته باشند به همان مقدار در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
 
واعظی در ادامه گفت: ساختمان قدیمی اداره پست نهاوند طبق درخواست فرماندار و نماینده معین نهاوند در مجلس باید در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گیرد که طی روزهای آینده مشکل آن حل می‌شود.
 
وی همچنین با اشاره به توافق هسته‌تای اخیر اظهار کرد: پذیرش ایران هسته‌ای موفقیت بزرگی برای جمهوری اسلامی است و این پیروزی نتیجه مواضع رهبر معظم انقلاب، تدبیر دولت و تیم مذاکره‌کننده و مقاومت مردم بود که پس از ماه‌ها مذاکره به ثمره نشست. با موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و ایستادگی بر مواضع به حق ملت ایران و همچنین حمایت‌های مقام معظم رهبری، طرفین مذاکره‌کننده ناچار به پذیرش شدند که این مساله موفقیت بزرگی برای کشور و انقلاب اسلامی است.
 
او افزود: رژیم صهیونستی و برخی از کشورهای عربی از نتیجه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران و غرب به شدت ناراحت هستند و این بدان معناست که جمهوری اسلامی ایران پای حرف خود ایستاده و از آن به خوبی دفاع کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.