تلفن همراه

گوشی

July 25, 2015
10:55 شنبه، 3ام مردادماه 1394
کد خبر: 72130

جشنواره فروش محصولات 4G بامیلو آغاز شد

bamilo.png
 
جشنواره فروش محصولات 4G فروشگاه اینترنتی بامیلو، با همکاری ایرانسل و ارائه ده‌ها کالای متنوع آغاز شد.
 
این جشنواره که تا 13 مردادماه ادامه دارد، یک فرصت استثنایی برای خرید انواع لوازم الکترونیک تا 60 درصد تخفیف است.
 
در جشنواره فروش محصولات 4G بامیلو انواع موبایل تا 15 درصد، نوت‌بوک و تبلت تا 17 درصد، مودم تا 40 درصد و پاوربانک تا 60 درصد تخفیف، به خریداران این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شود.
 
نکته قابل توجه در جشنواره 4G این است که تمام خریداران، با خرید هر کالا با هر قیمتی، یک سیم کارت USIM به همراه 12 گیگابایت اینترنت هدیه از سوی ایرانسل دریافت می‌کنند.
 
مخاطبانی که پیش از این در صفحه «شانس در می‌زنه…» ثبت نام کرده‌اند، از طریق ایمیل خود در جریان جزئیات این جشنواره قرار می‌گیرند، در غیر این صورت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بامیلو از جزئیات بیشتری درباره این فرصت استثنایی آگاهی پیدا کنند.
 
شما می‌توانید در این سایت بهای لوازم الکترونیک را با یکدیگر مقایسه و از به‌صرفه‌بودن قیمت‌های ارائه‌ شده نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی، اطمینان حاصل کنید. همچنین به راحتی آنها را با قیمت‌های بازارهای تخصصی لوازم الکترونیک بسنجید.
 
ده‌ها سکه طلا، هدیه بامیلو به خریداران
 
افزون بر تخفیف‌های 60 درصدی بامیلو و سیم کارت‌های رایگان ایرانسل همراه با ۱۲ گیگابایت اینترنت هدیه، شما می‌توانید در این 10 روز از جوایز ارزشمند بامیلو نیز برخوردار شوید.
 
فروشگاه اینترنتی بامیلو در این مدت، به 40 خریدار، یعنی در هر روز چهار خریدار، 40 سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌کند.
 
همچنین هر روز 100 خریدار منتخب بامیلو، یک کد تخفیف به نام خود دریافت می‌کنند تا از طریق آن دوستان و نزدیکان خود را به خرید از کالاهای متنوع سایت بامیلو، افزون بر کالاهای موجود در جشنواره، دعوت کنند.
 
در پایان مهلت جشنواره، بامیلو از این کدهای تخفیف به عنوان شناسه خریداران استفاده کرده و 10 سکه تمام بهار آزادی، به فردی که بیشترین تعداد خریدار را به خرید موفق از بامیلو دعوت کرده باشد، اهدا می‌کند.
 
مخاطبان بامیلو می‌توانند هر روز برای پیگیری قرعه‌ها، آگاهی از نام برنده‌ها و اطمینان از صحت آنها، اسامی برندگان و فرآیند قرعه‌کشی را در بلاگ بامیلو و شبکه‌های اجتماعی این فروشگاه اینترنتی پیگیری کنند.
 
در جشنواره فروش محصولات 4G، با همراهی فروشگاه اینترنتی بامیلو ضمن برخورداری از یک تخفیف استثنایی، هر مخاطب خرید خود را با سیم کارت ایرانسل همراه با 12 گیگابایت اینترنت هدیه، همراه خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.