اپلیکیشن

تلفن همراه

July 25, 2015
12:49 شنبه، 3ام مردادماه 1394
کد خبر: 72136

IBM و اپل ۱۰ ابزار سازمانی جدید ارائه می‌دهند

همکاری‌های دو شرکت اپل و IBM همچنان ادامه دارد تا در این راستا ابزارهای کاربردی سازمانی جدید روانه بازار شود. هم‌اکنون در مجموع ۳۲ ابزار مشترک توسط این دو شرکت بزرگ با مصارف سازمانی ارائه شده است.
 
به زودی ۱۰ ابزار سازمانی جدید برای تبلت‌های iPad، گوشی‌های آیفون و ساعت‌های مچی Apple Watch از طریق سیستم MobileFirst برای سیستم عامل موبایلی iOS ارائه می‌شود.
 
آخرین بار آپریل گذشته خدمات بهداشتی مهم‌ترین هدف از ابزارهای کاربردی جدید این دو شرکت بود و نیمی از نرم‌افزارهای موبایلی عرضه شده توسط آنها به خدمات بیمارستانی، پزشکان و پرستاران مربوط می‌شد. این بار ابزارهای کاربردی روی صنعت مسکن، مسافران تجاری و کارگران تمرکز کرده‌اند.
لیست ابزارهای کاربردی جدید که توسط دو شرکت اپل و IBM ارائه شده به قرار زیر است:
 
ابزار Shift Track مخصوص مدیران (iPad)
ابزار Shift Sync مخصوص کارمندان (آیفون و Apple Watch)
ابزار Travel Plan مخصوص مسافران تجاری (آیفون)
ابزار Travel Track مخصوص مسافران تجاری (iPad)
ابزار  Loan Adviseمخصوص آژانس‌های مسکن (iPad)
ابزار Loan Track مخصوص آژانس‌های مسکن (آیفون)
ابزار Expert Resolve مخصوص متخصصان خدمات تعمیر در محل (iPad)
ابزار Asset Inspect مخصوص تکنسین‌های میدانی (آیفون)
ابزار Field Inspect مخصوص بازرسان دولتی (iPad)
ابزار Safe Site مخصوص مدیران (آیفون)
 
دو مورد از ۱۰ ابزار کاربردی مذکور روی ساعت مچی هوشمند Apple Watch هم پشتیبانی می‌شوند و نشان می‌دهند که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار چگونه می‌توانند خود را با فناوری‌های پوشدنی اپل سازگار کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.