اپراتورها

تلفن همراه

July 28, 2015
11:48 سه شنبه، 6ام مردادماه 1394
کد خبر: 72210

جشنواره 4G، فرصتی برای بهبود تجربه اینترنت

bamilo.png
 
این روزها جشنواره فروش محصولات 4G، فضای متفاوتی را در عرصه فروش لوازم الکترونیک کشور ایجاد کرده است.
 
جشنواره 4G فروشگاه اینترنتی بامیلو که با همکاری ایرانسل در حال برگزاری است، یک فرصت استثنایی برای خرید انواع موبایل، تبلت، لب‌تاپ و مودم با تخفیف 60 درصدی است که با سیم کارت رایگان و 12 گیگابایت اینترنت هدیه ایرانسل، همراه است.
 
اما نکته مهم اینجاست که بامیلو، فروشگاه اینترنتی بزرگی که نزدیک به یک سال از آغاز فعالیت گسترده‌اش در سطح کشور می‌گذرد، از برگزاری چنین رویدادی اهدافی وسیع‌تر از فروش بیشتر، جذب مخاطب یا حتی جلب اعتماد را دنبال می‌کند.
 
هدف مشترک بامیلو و ایرانسل؛ بهبود تجربه استفاده از اینترنت
ایرانسل، ارائه‌دهنده سریع‌ترین اینترنت کشور و فروشگاه اینترنتی بامیلو، تأمین‌کننده به‌روزترین محصولات الکترونیک با مناسب‌ترین قیمت، در این جشنواره به دنبال «بهبود تجربه استفاده از اینترنت» هستند؛ تجربه‌ای که ممکن است در سال‌های اخیر با وجود مشکلات ارائه اینترنت و نیز کمبود موبایل‌ها، تبلت‌ها و تجهیزات پشتیبان اینترنت همراه 3G/4G در بسیاری از نقاط کشور، دچار خدشه شده باشد.
این هدف در واقع برخاسته از نگاه مشترک این دو مجموعه درباره اینترنت است؛ بستری که سطح رضایت از زندگی را برای همه ایرانی‌ها افزایش خواهد داد و وقت آنها، برنامه‌ریزی‌های شخصی و اجتماعی و شادی عمومی‌شان را محترم خواهد شمرد.
 
رخداد مشترک این دو مجموعه به نام «جشنواره فروش محصولات 4G» نیز با هدف رسیدن به چنین فضایی طراحی شده است؛ رخدادی که با شناخت ضرورت‌ها و نیازهای بازار لوازم الکترونیک، منشأ قدرت‌بخشی به این بخش از اقتصاد کشور خواهد بود.
 
بامیلو؛ پل تأمین‌کنندگان برای رسیدن به بازار بزرگ کشور
بامیلو در طول فعالیت خود در یک سال گذشته، یک راه فروش باز و گسترده برای تأمین‌کنندگان کالاهای مختلف تهیه کرده است، تأمین‌کنندگانی که برای دست یافتن به چنین بازاری نیازمند سرمایه‌گذاری‌های گسترده، هزینه‌های زیاد و صرف وقت طولانی خواهند بود.
 
در واقع تأمین‌کنندگانی که وارد فضای بازارگونه بامیلو شده‌اند، رشدی فراتر از حد انتظارشان را تجربه کرده‌اند و فضایی را که این فروشگاه اینترنتی برای تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان کوچک و بزرگ کشور پدید آورده است، بهتر درک می‌کنند.
 
فضای انتخاب و دسترسی گسترده برای تمام ایرانی‌ها
برای بامیلو، هدف اصلی از ایجاد چنین بازار جامعی، این است که هر ایرانی در هر جای کشور، بتواند کالای دلخواه خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند و مهم‌تر اینکه در میان کالاهای مورد نیاز خود، حق انتخاب داشته باشد.
 
این هدف به ویژه در بازار لوازم الکترونیک کشور، بیشتر خود را نشان می‌دهد، چراکه جریان تغییر و توسعه کالاهای الکترونیک بسیار سریع‌تر از کالاهای دیگر است و بازارهای تخصصی سنتی تنها می‌توانند تأمین‌کننده این کالاها در منطقه‌ی جغرافیایی محل فعالیت خود باشند.
بامیلو تلاش می‌کند تا برای تمام مردم ایران، سطح یکسان دسترسی و گستره وسیع انتخاب در حوزه لوازم الکترونیک فراهم کند؛ لوازمی که هر روز تأثیرگذارتر از روز قبل، بر سبک زندگی و شکل‌گیری برنامه‌های اجتماعی ایرانی‌هاست.
 
در عین حال این فروشگاه اینترنتی بر اساس همین تفکر مجموعه‌ای از کالاهای مختلف و متنوع را در بخش‌هایی مانند مد و پوشاک، خانه و سبک زندگی، سلامت و بهداشت و کتاب را نیز فراهم کرده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.