اپلیکیشن

تلفن همراه

July 29, 2015
21:00 چهارشنبه، 7ام مردادماه 1394
کد خبر: 72260

شبکه اجتماعی برای عاشقان مسافرت

تابستان فصل خوبی برای سفر کردن است. سفر به نقاطی که شاید تا به حال به آنجا سر نزده‌اید.
 
اگر در دوماه باقی مانده تابستان فرصتی برای سفر پیدا کرده‌اید اما نمی‌دانید چه شهری را انتخاب کنید می‌توانید از پیشنهادهای اپلیکیشن Minube استفاده کنید. این اپلیکیشن یک برنامه کاربردی برای افرادی است که عاشق گشت و گذار هستند.  با استفاده از این برنامه می‌توانید از تجربیات بیش از یک میلیون جهانگرد در بیش از ۲۰۰ شهر مختلف دنیا و بیش از ۶۰۰هزار نقطه‌ جهانگردی آشنا شوید.
 
در واقع Minube یک شبکه‌ اجتماعی است که کاربران آن می‌توانند تجارب شخصی خود را به همراه اطلاعات تکمیلی از مناطق گردشگری سراسر جهان با دیگران به اشتراک گذاشته و همچنین از اطلاعات دیگران نیز استفاده کنند. بعد از اینکه  اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کردید، این اپ از شما می‌پرسد که دوست دارید به چه مکانی سفر کنید، در نهایت پس از وارد کردن نام منطقه مورد نظر، لیست کاملی از اطلاعات آن منطقه به همراه نظرات افرادی که در آنجا بودند برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که این اطلاعات می‌تواند به شما هنگام سفر کمک زیادی کند.
 
این اپلیکیشن علاوه بر اینکه اطلاعات مناطق مختلف در سراسر دنیا را به صورت کاملا جالب و جدیدی در اختیار شما می‌گذارد، می‌تواند در نقش یک راهنمای محلی نیز به شما امکاناتی ارائه کند. برای  مثال  شما می‌توانید با انتخاب گزینه To Eat از طریق این اپ بهترین رستوران یا غذاخوری را در منطقه مورد نظر خود پیدا کنید.
 
همچنین در این اپلیکیشن می‌توانید بهترین مکان برای مسافرت، بهترین هتل، بهترین مکان‌های دیدنی یک شهر و… پیدا کنید.  البته این اپ بیشتر می‌تواند مناسب افرادی باشد که شهرهایی خارج از ایران را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. کاربران سیستم‌عامل اندروید و ios‌ به صورت رایگان امکان استفاده از این اپلیکیشن جالب را دارند. برای استفاده از امکانات این سرویس می‌توانید به سایت www.minube.net هم سر بزنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.