اپلیکیشن

تلفن همراه

July 31, 2015
14:31 جمعه، 9ام مردادماه 1394
کد خبر: 72286

کشف مناطق جدید در شهر

اگر اپلیکیشن minube که روز گذشته به شما معرفی کردیم نتوانسته شما را برای پیدا کردن یک جای مناسب برای سفر یا  سرگرم شدن برای چند ساعت کمک کند، پیشنهاد دیگری برای روزهای باقی مانده تابستان داریم و آن هم استفاده از سرویس «بزنیم بیرون» است. این سرویس یک پرتال است که به شما کمک می‌کند تا از ساعت و روزهای خود بهترین استفاده را ببرید. این سایت برای هر فردی با هر سلیقه گردشگری پیشنهاد مناسب دارد. 
 
«بزنیم بیرون» هنوز در فاز آزمایشی است و در این مرحله تنها شهر تهران را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.  این سایت با بیش از 130 دسته‌بندی تحت 10 عنوان کلی شامل گردشگری شهری، طبیعت‌گردی، گردشگری ورزشی، گردشگری فرهنگی و هنری، گردشگری تاریخی، مذهبی و  تفریحی در اختیار کاربران قرار گرفته است.  همچنین این سایت به شما که هیچ ایده‌ای برای وقت گذراندن در تهران ندارید، پیشنهاد می‌کند که کجا بمانید، چه غذایی بخورید یا اگر تصمیم به خرید دارید خریدتان را کجا انجام دهید.
 
این پرتال براساس آنچه گردانندگانش می‌گویند، تلاش کرده است تا با راه‌اندازی «سامانه جامع مکان محور ایرانی» داده‌ها و اطلاعات کاملی درباره تمامی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، تفریحی، سرگرمی و اوقات فراغت شامل معرفی مکان‌ها، اطلاعات تماس، محل قرارگیری و جانمایی روی نقشه، نحوه دسترسی به مکان مورد نظر، ویژگی‌ها و مشخصات مکان‌ها، نام و زمان نمایش فیلم‌های ، زمان مناسب بازدید، نظرات کاربران در مورد فیلم‌ها و… را در قالبی نوین و جذاب به مخاطبان خود عرضه ‌کند.
 
همچنین این پرتال با راه‌اندازی « نخستین سامانه رویدادهای لحظه‌ای» رویدادهای تفریحی شامل مسابقات ورزشی، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، گالری‌ها، کنسرت‌ها  و… را تحت پوشش  قرار داده و به مخاطبان خود معرفی می‌کند. برای دسترسی به اطلاعات این سرویس به سایت www.bezanimbiroon.ir سر بزنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.