بازی

فناوری اطلاعات

July 31, 2015
16:06 جمعه، 9ام مردادماه 1394
کد خبر: 72303

Angry Birds 2 عرضه شد

شرکت فنلاندی Rovio رسما نسل دوم بازی پرندگان خشمگین را در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی استور عرضه کرد.
 
 
امروز پس از 6 سال نسل کاملا جدیدی از بازی Angry Birds یا پرندگان خشمگین به بازار معرفی شد. این بازی را می‌توانید از این لینک برای اندروید و از این لینک برای iOS دانلود کنید.
 
شرکت فنلاندی Rovio در سال 2009 این بازی را وارد بازار کرد و پس از معرفی چندین نسخه از آن به رکورد فوق‌العاده 3 میلیارد دانلود دست یافت. اما این شرکت سال گذشته و پس موفقیت‌های فراوان، کاهشی 73 درصدی را در سود خود اعلام کرد تا امیدها برای عرضه زودهنگام نسل کاملا جدیدی از آن بیشتر شود.
 
امروز بالاخره از راه رسید. به گفته «پاتریک لو» مدیر خلاقیت پرندگان خشمگین 2، نسل جدید به لطف پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تکنولوژی موبایل دارای انیمیشن‌ها، افکت‌ها و نورپردازی‌های کاملا بدیع است.
 
گرافیک در این نسخه بهبود یافته و در حالی که بازی‌های قبل با نرم افزار دو بعدی ساخته می‌شوند، نسخه جدید با یک نرم افزار سه بعدی ساخته شده‌ است؛ اتفاقی که شاید به افزایش کیفیت بازی انجامیده باشد، اما قطعا نیازمند گوشی قدرتمندتری برای اجرای آن خواهید بود.
 
ویژگی‌های جدیدی نیز در هسته مرکزی بازی گنجانده شده است. به عنوان مثال، کارت‌هایی در پایین سمت چپ صفحه‌نمایش قرار می‌گیرند که می‌توانید نظم و ترتیب پرنده‌ها را به دلخواه مشخص کنید. این ویژگی در نسل قبلی وجود نداشت.
 
مراحل هم پیچیده‌تر شده‌اند. حالا هر مرحله دارای مراحل مختلف بیشتری است و مشخص نیست که گیمر در این مسیر با چه چیزهایی مواجه خواهد شد.
 
مکانیزم‌ جالبی که راویو در نسل جدید قرار داده، Destruct-O-Meter یا Destructomy است. یعنی هر چقدر که بیشتر خوک و اشیا از بین ببرید، کارت‌های بیشتری به دست می‌آورید. کارت بیشتر به معنی پرنده، سلاح و قدرت بیشتر است که حاصل آن‌ها نیز افزایش انگیزه برای ازبین‌‎بردن بیشتر است. هر 5 مرحله که بگذارید، به یک مرحله Boss می‌رسید؛ مرحله‌ای که باید با یک خوک قوی‌تر یا رییس آن‌ها مبارزه کنید. 
 
این بازی برای دستگاه‌های iOS و اندروید به صورت رایگان عرضه شده، اما امکان خرید امکانات بیشتر در بازی نیز فراهم شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.