اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

August 3, 2015
15:10 دوشنبه، 12ام مردادماه 1394
کد خبر: 72393

زنان مدیریت Pinterest را در دست می‌گیرند

شبکه اجتماعی Pinterest که از بزرگترین پلتفرم‌های عمومی برای به‌اشتراک‌گذاری تصاویر محسوب می‌شود، تصمیم گرفته است تعداد زیادی کارمند زن را استخدام کند و به کمک آنها فعالیت‌های گسترده‌تری را در بازار جهانی انجام دهد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، «ایوان شارپ» از بنیانگذاران Pinterest با انتشار یک مطلب وبلاگی توضیح داد که هدف شرکت او این است که طی سال 2016 میلادی تعداد زیادی کارمند جدید استخدام کند و به نخستین شرکت حاضر در دره سیلیکون تبدیل شود که بیشترین تعداد کارمندان آن را زنان تشکیل می‌دهند.

شارپ در این خصوص گفت: «ما با این اهداف و تحقق آنها سعی داریم تغییرات عمده در نحوه فعالیت Pinterest ایجاد کنیم و به صورت معنادار میزان خدمات‌رسانی خود را گسترش دهیم».

بنیانگذار Pinterest اعلام کرد که از این پس به صورت مستمر اطلاعات مربوط به سیستم کاری این شرکت را منتشر می‌کند و مخاطبان خود را در نحوه فعالیت‌ و استخدام نیروی کاری در Pinterest می‌گذارد.

لازم به ذکر است که هم‌اکنون 85 درصد مشترکان شبکه اجتماعی Pinterest را زنان تشکیل می‌دهند و با این وجود تنها 42 درصد کارمندان این شرکت زن هستند. در بخش مهندسی شرکت Pinterest تنها 19 درصد کارمندان را زنان تشکیل می‌دهند و این شرکت تصمیم گرفته است رقم مذکور را در سال 2016 به 30 درصد برساند.

از تمام افرادی که در شرکت Pinterest کار می‌کنند 97 درصد را سفیدپوستان یا آسیایی‌ها تشکیل می‌دهند. این شرکت تصمیم گرفته است سال آینده 8 درصد کارمندان خود را بدون توجه به قومیت آنها در اختیار بگیرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.