رگولاتوری

August 4, 2015
10:32 سه شنبه، 13ام مردادماه 1394
کد خبر: 72404

معاون تجاری مخابرات تهران معارفه شد

معاون جدید حوزه تجاری شرکت مخابرات تهران با حضور مدیر عامل این شرکت معارفه شد.
 
علیرضا صیدی در مراسم تودیع و معارفه معاون تجاری مخابرات استان تهران از زحمات و تلاش‌های محمدرضا بیدخام در دوران تصدی این معاونت تقدیر و با اشاره به لزوم تغییرات برای دستیابی به جایگاه واقعی معاونت تجاری اظهار کرد:‌ در حوزه‌های فنی مسیر حرکت، سوابق فعالیت‌های انجام گرفته شده و روند برنامه‌ها مشخص است اما در حوزه تجاری که عرصه جدیدی به حساب می‌آید، دستیابی به جایگاه واقعی آن زمانبر و نیازمند فرهنگ‌سازی است.
 
مدیر عامل مخابرات استان تهران با بیان اینکه رویکرد جدید شرکت اهمیت دادن به مشترکان تجاری است، خاطر نشان ساخت:‌ آنچه آینده شرکت را تضمین می‌کند، ارایه سرویس و حرکت به سوی رفع نیازهای ارتباطی مشترکان تجاری است.
 
وی با تأکید بر ضرورت ایجاد تحول در معاونت تجاری گفت: معاونت تجاری پیشخوان شرکت است که نیاز مشتری را اعلام و سایر بخش‌های فنی در تعامل مناسب با آن باید مکمل فعالیت‌های یکدیگر باشند.
 
او با بیان اینکه برنامه‌ها و کارهای زیادی در معاونت تجاری وجود دارد که باید به انجام برسد، ابراز کرد: ظرفیت بالایی برای جذب نیرو در این بخش وجود دارد و معاونت‌های مالی و فنی باید کاملاً‌ با همیاری و همدلی با معاونت تجاری، در ترسیم و تحقق اهداف شرکت بطور مؤثری عمل کنند.
 
صیدی با تقدیر از زحمات بیدخام در راه‌اندازی و تشکیل ساختار و فضای مناسب برای معاونت تجاری، از کاظمی بعنوان نیروی متخصص و توانمند که سوابق درخشانی در عرصه مشتری‌مداری و مشترکان تجاری دارد، یاد کرد و افزود:‌ امیدوارم نقاط قدرت آقای بیدخام توسط مهندس کاظمی و سایر همکاران معاونت تجاری تقویت و نقاط ضعف، جبران و پوشش داده شود و با توجه به توانمندی‌ها و تجارب ارزنده آقای بیدخام در نظر داریم از ایشان در جایگاه و بخش‌های دیگر شرکت به نحو مطلوبی استفاده کنیم.
 
مدیرعامل شرکت در بخش دیگری از سخنان خود بر تلاش و جدیت تمامی همکاران مخابراتی برای عبور از موانع و مشکلات تأکید و تصریح کرد: قدر و منزلت جایگاه و ارزش و اهمیت موقعیت کاری خود را در هر نقطه از شرکت که هستیم باید بدانیم چرا که در شرکتی فعالیت می‌کنیم که چشم امید سایر استان‌ها به مخابرات تهران است و بعنوان الگو و پیشتاز شرکت‌های مخابرات استانی مطرح بوده و هست.
 
در این مراسم محمدرضا بیدخام مشاور ارشد مدیرعامل نیز با بیان اینکه هر آمدنی، رفتنی دارد گفت:‌ در طول 25 سال خدمت هر کجا بودم از سطوح کاردانی تا معاون مدیرعامل، سعی کردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم.
 
وی افزود: معاونت تجاری بخش جدیدی از شرکت است که از سال 90 فاقد ساختار و فضای مناسب بود و با تلاش و همراهی مجموعه کارهای قابل قبول زیادی برای راه‌اندازی و آغاز فعالیت‌های آن انجام گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.