تلفن همراه

گوشی

August 4, 2015
12:56 سه شنبه، 13ام مردادماه 1394
کد خبر: 72407

هواوی تاکنون ۲۰ میلیون دستگاه از تلفن های هوشمند آنر را به فروش رسانده

برند آنر هواوی سال گذشته میلادی معرفی گردید و هدف از آن نیز ارائه دستگاه های بدون قرارداد از طریق یک کسب و کار تماما آنلاین به مشتریان این شرکت بود تا هزینه های اضافی فروشگاه های فیزیکی را از دوش آن بردارد.
 
کمپانی چینی ارائه کننده این سری از دستگاه های موبایل، حالا اعلام کرده که در نیمه نخست سال ۲۰۱۵ میلادی ۲۰ میلیون دستگاه از سری موبایل های آنر خود را به فروش رسانده و درآمدی ۲٫۶۳ میلیارد دلاری را از محل فروش آنها داشته است.
 
 
تلفن های هوشمندی نظیر آنر ۶ پلاس و آنر ۴X اصلی ترین عامل این افزایش فروش هستند و باید به اطلاع تان برسانیم که هواوی از زمان رونمایی آنر ۶ در سال گذشته میلادی تاکنون ۳ میلیون دستگاه از آن را به فروش رسانده.
 
این کمپانی اعلام کرده که همچنان تمرکز خود را روی بازار اروپا قرار می دهد و در نظر دارد که حداکثر تا اواخر این ماه، مدل آنر ۷ را در قاره سبز رونمایی کند. براساس برآوردهای صورت گرفته، فروش موبایل های سری آنر هواوی تا پایان سال جاری میلادی از مرز ۴۰ میلیون دستگاه خواهد گذشت.
 
اما افزایش فروش سری موبایل های آنر هواوی رشد کلی این شرکت در قیاس با سال قبلش را به دنبال داشته؛ امسال این کمپانی موفق شد ۴۸٫۲ میلیون دستگاه تلفن همراه را به فروش برساند که درآمد آن را در قیاس با سال قبل با افزایشی ۶۹ درصدی روبرو ساخت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.