اپراتورها

تلفن همراه

August 6, 2015
15:22 پنجشنبه، 15ام مردادماه 1394
کد خبر: 72434

مدیرعامل ایرانسل: سرمایه‌گذاری بیش از 5 میلیارد دلاری ایرانسل در حوزه زیرساخت‌های ارتباطات

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: شرکت ایرانسل در یک دهه اخیر بیش از 5 میلیارد دلار در حوزه ارتباطات در کشورمان سرمایه‌گذاری کرده است.
 
علیرضا قلمبر دزفولی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با حمایت دولت تدبیر و امید از سال گذشته مجوز راه‌اندازی نسل سوم و چهارم شبکه ارتباطی نسل جدید اینترنت پرسرعت را دریافت کردیم به طوری که در این مدت در بسیاری از استان‌ها هموطنانمان از مزایای این شبکه برخوردار شده‌اند.
 
وی افزود: از 4 شهریور ماه سال گذشته با اخذ مجوز از دولت برای راه‌اندازی نسل سوم و چهارم و بالاتر تلاش کردیم تا زیرساخت‌های لازم را فراهم بیاوریم که امروز عصر با حضور وزیر ارتباطات این شبکه نسل جدید در اردبیل و سرعین راه‌اندازی خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت ایرانسل با بیان اینکه در این مدت شرکت ایرانسل سعی کرده است تا با تکنولوژی‌های مدرن سایت‌های مربوط را راه‌اندازی کند، گفت: تاکنون بیش از 4 هزار و 100 سایت 3G و همان نسل سوم و یک‌هزار و 650 سایت نسل چهارم را در کشور راه‌اندازی کرده به طوری که هم‌اکنون 5 هزار و 750 سایت در کشور به هموطنانمان ارائه خدمات می‌کنند.
 
قلمبر دزفولی تصریح کرد: پوشش شبکه جدید نسل سوم 253 شهر و نسل چهارم نیز 800 شهر کشور را شامل می‌شود که در آینده نزدیک نیز 110 شهر کشور از این خدمات استفاده خواهند کرد.
 
این مسئول ادامه داد: شرکت ایرانسل پیش از این با راه‌اندازی نسل دوم و امروز با شبکه‌‌های اینترنتی پرسرعت سعی می‌کند تا رضایت مشترکان را فراهم کند.
 
* 22 میلیون مشترک از اینترنت پرسرعت ایرانسل استفاده می‌کنند
 
مدیرعامل شرکت ایرانسل بیان کرد: در حال حاضر بیش از 22 میلیون مشترک تلفن همراه از خدمات اینترنت پرسرعت ایرانسل استفاده می‌کنند، که از این تعداد 7.5 میلیون مشترک اینترنت با پهنای باند بالا را مورد استفاده قرار می‌دهند.
 
قلمبر دزفولی ترافیک روزانه را در این حوزه 275 ترابایت اعلام کرد و گفت: ایرانسل بزرگترین اپراتور دیتا و اینترنت کشور را دارد.
 
وی سرمایه‌گذاری بیش از 5 میلیارد دلاری ایرانسل در حوزه تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز را یاد‌آور شد و افزود: در یک سال اخیر یک میلیارد دلار در راه‌اندازی نسل سوم و چهارم اینترنت توسط ایرانسل سرمایه‌گذاری شده است.
 
مدیرعامل شرکت ایرانسل رقم سرمایه‌گذاری در استان اردبیل را در مجموع 280 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ایرانسل 207 میلیارد تومان در سال‌های گذشته و 70 میلیارد تومان در یک سال اخیر در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.