تلفن همراه

گوشی

August 9, 2015
13:50 یکشنبه، 18ام مردادماه 1394
کد خبر: 72519

ال جی همچون سامسونگ و گوگل برای محصولاتش بروزرسانی‌های امنیتی ماهیانه منتشر می کند

پس از کشف مشکل امنیتی در اندروید که با نام Stagefright شناخته می‌شود، دو کمپانی سامسونگ و گوگل اعلام کردند که برای محصولات خود بروزرسانی‌های امنیتی ماهیانه منتشر خواهند کرد. حال ال‌جی نیز اعلام کرده که در این حوزه به سامسونگ و گوگل می‌پیوندد.
 
پس از اینکه یک موسسه‌ی امنیتی پی به وجود یک مشکل در اندروید برد، سامسونگ و گوگل اعلام کردند که برای محافظت از محصولات مبتنی بر اندروید خود بصورت ماهیانه اقدام به انتشار بروزرسانی خواهند کرد. حال ال‌جی نیز اعلام کرده که همچون آنها به صورت ماهیانه آپدیت‌های ماهیانه برای محصولاتش ارائه می‌کند.
 
سخنگوی ال‌جی در گفتگو با Wired تایید کرده که ال‌جی نیز بروزرسانی‌های ماهیانه را برای محصولاتش منتشر خواهد کرد که پس از آن اپراتورهای مخابراتی اقدام به انتشار این بروزرسانی برای مشترکانشان خواهند کرد. یکی از کارکنان گوگل نیز این موضوع را در جریان کنفرانس Black Hat 2015 تایید کرده است.
 
با توجه به اهمیت روزافزون امنیت گجت‌های هوشمند، اهمیت انتشار بروزرسانی‌های امنیتی توسط کمپانی‌های تولیدکننده نیز بسیار افزایش یافته است. از این‌رو بهتر است کمپانی‌ها به جای انتظار برای انتشار یک بروزرسانی کلی، بروزرسانی‌های امنیتی را که مشکلات موجود را حل می‌کند، در قالب بسته‌های ماهیانه در اختیار کاربران قرار دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.