اپلیکیشن

تلفن همراه

August 14, 2015
10:17 جمعه، 23ام مردادماه 1394
کد خبر: 72602

برنامه‌ای برای سنجش ضربان قلب

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل به سنجش همیشگی ضربان قلب خود دارند، توصیه می کنیم تا این برنامه را روی اسمارت فون های خود نصب کنید.
 
 
اپلیکیشن های متنوعی تولید و روانه بازار فناوری می شوند که برخی از آنها به سنجش سلامت کاربران خود می پردازند. برنامه های بسیاری برای سنجش ضربان قلب، نبض و … عرضه شده اند اما بسیاری از آنها دارای خطاهای زیادی هستند به همین دلیل نمی توان به داده ها و اطلاعات آنها اعتماد کرد.
 
بسیاری از پزشکان معتقدند با کنترل نوسانات ضربان قلب می توان خطر بروز سکته قلبی و مغزی را پیش بینی کرد. به همین دلیل توصیه می شود تا ضربان قلب خود را کنترل کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی نسبت به حل آن اقدام کنید.
 
برنامه مفیدی با نام Cardiograph عرضه شده که از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و  iOS را برخوردار است. کاربران پس از نصب این برنامه و با استفاده از دوربین های گوشی یا تبلت می توانند به کنترل ضربان قلب خود بپردازند. پس از نصب برنامه توصیه می شود به راهنمای استفاده از آن مراجعه کرده تا با اطلاعات بیشتری بتوانید از این برنامه لذت ببرید.
 
فضای گرافیکی این برنامه بسیار ساده بوده و کاربران به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و می توانند از امکانات این برنامه استفاده کنند. از قابلیت های این برنامه می توان به ذخیره اطلاعات و همینطور مشاهده تاریخچه ضربان قلب کاربر در دفعات متعدد را اشاره کرد. کاربران می توانند اطلاعات ذخیره شده را با پزشک خود به اشتراک گذاشته تا از وضعیت سلامتی خود آگاهی کسب کنند.
 
کاربران برای استفاده از این برنامه و همینطور اندازه گیری ضربان قلب باید انگشت اشاره را روی لنز دوربین قرار داده سپس با فشردن دکمه Start به بررسی ضربان قلب خود بپردازند. برنامه Cardiograph از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند اطلاعات دقیقی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.