سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 14, 2015
12:53 جمعه، 23ام مردادماه 1394
کد خبر: 72624

ساندبار منحنی زیبای ال‌جی همانقدر که زیباست کاراست

تجربه سینمای خانگی با صدایی زنده، کنترل کاربرپسند و قابلیت‌هایی آسوده‌کننده
ساندبارهای منحنی وایرلس فوق‌العاده زیبای Music Flow HS8 شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) همنشینی عالی برای آخرین تلویزیون‌های منحنی مدرن این شرکت است. این سیستم‌های صوتی 4.1 channel با توان 360 وات که از هفته آینده برای مشتریان اروپایی در دسترس خواهد بود، تنها جلوه‌ی تلویزیون‌های خانگی را بهبود نمی‌بخشند بلکه تجربه شنیداری کاربران را به سطح کاملاً جدیدی ارتقاء می‌دهند.
 
Curved Sound Bar_2.jpg
 
شکل منحنی ساندبار تنها به منظور زیبایی ظاهری نیست، بلکه نقشی مهم در تجربه‌ای شگفت‌انگیز دارد. قسمت مرکزی کمی گسترده‌تر شده است و به منظور وسیعتر کردن محدوده صداها، توئیترها در دو طرف ساندبار قرار داده شده‌اند. طراحی و فناوری دست در دست هم نهاده‌اند تا یکی از بهترین سیستم‌های صوتی بازار را شکل دهند.
 
با مُد دینامیک i-Sound دستگاه LG HS8 خود را از سایر رقبایش متمایز کرده است. این قابلیت نوآورانه  تجربه تماشای تلویزیون را با تطبیق تنظیمات صدا ارتقاء می‌دهد. i-Sound قادر است هرآنچه که بیننده تماشا می‌کند را دقیقاً تفسیر کند و به صورت خودکار صدای خروجی را با محتوا تطبیق دهد. افزون بر این، قابلیت منحصربه‌فرد i-Sound تضمین می‌کند که صدای تلویزیون، فیلم‌های سینمایی و موسیقی دقیقاً به بهترین وجه پخش شوند.
 
به علاوه، ساندبارهای منحنی HS8 از فناوری بی‌سیم مجموعه LG Music Flow بهره می‌برند که سازگار با Google Cast هستند. این ویژگی بسیار خوشایند به HS8 اجازه می‌دهد که بدون عیب و نقص با محبوبترین سرویس‌های ارائه‌دهنده موسیقی استریمینگ کار کند. بنابراین، شنوندگان می‌توانند با استفاده از تبلت یا گوشی هوشمندشان توسط شبکه وای‌فای خانگی به طور مستقیم موسیقی را به ساندبار بفرستند. موسیقی را انتخاب کنید، روی Google Cast کلیک کنید و محتوا بدون معطلی به ساندبار منحنی بفرستید.
 
برای داشتن تجربه‌ای عالی از شنیدن موسیقی، با لینک شدن به بلندگوهای LG Music Flow توسط اتصال کامل بلوتوث و وای‌فای، LG HS8 می‌تواند به طور همزمان برای ارسال محتواهای صوتی درچند اتاق استفاده شود. وقتی که چند بلندگو در یک اتاق قرار داده می‌شوند، قابلیت Home Cinema به بیننده امکان تجربه غنی سینمایی را بر روی کاناپه می‌دهد. مد Multi-room می‌تواند طوری برنامه‌ریزی شود که کل خانه را به یک سیستم صوتی بزرگ تبدیل کند. کاربران می‌توانند با استفاده از یک موبایل موسیقی را در هر اتاق کنترل کنند.
 
یعنی می‌توانند برای کل خانه یک لیست‌پخش را انتخاب کنند یا برای هر اتاق موسیقی مجزایی را در نظر بگیرند. قابلیت منحصر‌به‌فرد دیگر HS8 سازگاری با ریموت کنترل تلویزیون‌های 8 تولیدکننده مشهور است.
مین بیونگ هون، نائب رئیس بخش لوازم صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید: "طبیعی است از زمانی که تلویزیون‌های منحنی بسیار زیبا را به بازار معرفی کردیم، به دنبال ارائه محصولات صوتی مطابق با آن بودیم. در عصر دیجیتال، روش‌هایی که افراد به موسیقی گوش می‌دهند بسیار متفاوت هستند و LG Music Flow پاسخ ما به اشتیاق عاشقان فیلم و موسیقی برای داشتن دستگاهی است که قابلیت‌هایش همانند ظاهرش باشد."
 
HS8 از چهارم الی نهم سپتامبر در نمایشگاه IFA در غرفه ال‌جی در سالن 18 Messe برلین به نمایش درخواهد آمد.
مشخصات کلیدی
 
اتصالات:
Auto Music Play: ارتباط وای‌فای بین ساندبار و موبایل کاربر به منظور انتقال موسیقی
کنترلر اپلیکیشن گوشی هوشمند: Smart UX (جستجوی جامع، Music Curation)
Google Cast
دسترسی آسان به خدمات استریمینگ اینترنتی و اپلیکیشن‌های رادیویی نظیر Google Play™ Music، Pandora، TuneIn، iHeartRadio، Rdio و غیره (بسته به کشور متفاوت است).
شبکه: وای‌فای/ بلوتوث 4.0 
مُدها: مُد Multi-room، مُد Home Cinema
 
HomeChat™ (عملکرد در استرالیا، آمریکا، انگلستان، آلمان، نیوزیلند و کره جنوبی)
صدا: i-Sound/ چهار توئیتر (دو عدد مقابل، یک عدد راست و یک عدد چپ)/ / LG Auto Sound Engine/ SFX برای صدای استریو/ 24bit/ نمونه‌برداری 192 کیلوهرتز/ قابلیت LG Sound Sync
توان: سیستم بلندگوی 4.1 Channel/ 360 وات
اندازه: 1200x 43x  82 میلی‌متر
قابل نصب بر روی دیوار
سازگاری با ریموت کنترل تلویزیون‌ها
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.