اپلیکیشن

تلفن همراه

سیستم‌عامل

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

لبه تکنولوژی

August 19, 2015
20:40 چهارشنبه، 28ام مردادماه 1394
کد خبر: 72785

اجرای همه ابزارهای اندرویدی روی ویندوز 10 ممکن شد

اندروید که محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی در جهان محسوب می‌شود، ابزارهای کاربردی فراوانی را در اختیار گرفته است. ولی مراکز خبری هم‌اکنون اعلام کردند که تمام کاربران جهانی به سادگی می‌توانند ابزارهای اندرویدی را روی لپ‌تاپ‌ها، دسکتاپ‌ها، تبلت‌ها و دیگر انواع رایانه‌های مبتنی بر ویندوز 10 اجرا کنند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این کار به کمک AMIDuOS به راحتی انجام می‌شود. شما این ابزار را بارگذاری و نصب می‌کنید و سپس به راحتی می‌توانید ابزارهای اندرویدی را روی رایانه مبتنی بر ویندوز 10 در اختیار بگیرید.

باید توجه داشته باشید همه آنچه که می‌بایست برای اجرای ابزارهای اندرویدی روی ویندوز 10 انجام دهید به این مرحله ختم می‌شود و نیاز به هیچ گونه تنظیم خاص، سازگاری سخت‌افزاری یا … ندارید.

این ابزار کاربردی امکان اجرای 100 درصد ابزارهای اندرویدی روی سیستم عامل ویندوز 10 را فراهم می‌کند و حتی صاحبان رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز 7 و 8.1 هم می‌توانند این قابلیت را در اختیار بگیرند.

فناوری مجازی‌سازی ابزار کاربردی AMIDuOS یک راهکار ویژه برای بوت دوگانه سیستم ارایه می‌دهد. این اتفاق به کاربران امکان می‌دهد بین اندروید و ویندوز ابزارهایی که نیاز دارند را به راحتی انتخاب و اجرا کنند.

کاربران همچنین می‌توانند شرتکات مربوط به ابزارهای اندرویدی را در منوی استارت ویندوز قرار دهند و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.