تبلت

تلفن همراه

August 21, 2015
16:50 جمعه، 30ام مردادماه 1394
کد خبر: 72832

سامسونگ در حال کار روی یک تبلت ۱۸.۴ اینچی است

پیش از این در زومیت خواندید که سامسونگ قصد دارد تبلت ۱۲ اینچی مجهز به ویندوز ۱۰ معرفی کند. حالا خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار بر روی یک تبلت بزرگ ۱۸.۴ اینچی است.
 
طی سال جاری میلادی، سامسونگ تعدادی تبلت از جمله گلکسی تب E، گلکسی تب A و گلکسی تب S2‌ را روانه بازار کرده است؛ ولی به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم دارد تا تبلت‌های بیشتری را به بازار عرضه کند. سامسونگ در حال کار روی یک تبلت بزرگ اندرویدی است که می توانیم از آن در اتاق پذیرایی، اداره‌ها و مدارس استفاده کنیم.
 
طبق اطلاعات منتشر شده در محافل خبری، تبلت SM-T670 که به نام Tahoe کدگذاری شده، یک تبلت مجهز به اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی با نمایشگر ۱۸.۴ اینچی است. این تبلت دارای نمایشگر TFT LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اکسینوس ۷۵۸۰ با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD‌ تا ۱۲۸ گیگابایت است. سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز این تبلت بزرگ، باتری ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.
 
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی در جلوی این تبلت تعبیه شده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید یک تبلت ۱۸.۴ اینچی چه ابعادی خواهد داشت. ابعاد این تبلت ۴۵۱.۸ در ۲۷۵.۸ در ۱۱.۹ میلی‌متر است.
 
هنوز اطلاعاتی در مورد نام نهایی این تبلت و زمان قطعی عرضه‌ی آن به بازار ارائه نشده است. نظر شما در مورد تولید یک تبلت ۱۸.۴ اینچی چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.