تلفن همراه

گوشی

August 25, 2015
9:01 سه شنبه، 3ام شهریورماه 1394
کد خبر: 72905

تیزر جدید سونی از دوربین پیشرفته‌ی اکسپریا Z5 خبر می‌دهد

شرکت سونی اخیرا تیزری تبلیغاتی منتشر کرده که براساس آن اکسپریا Z5 از سیستم فوکوس خودکار بسیار سریع بهره می‌برد.
 
طی چند ماه اخیر، شایعات مربوط به گوشی‌های سونی اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت در مرکز توجه رسانه‌های خبری بوده‌اند. شرکت سونی قبلا اعلام کرده بود که در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی برلین (IFA) شرکت خواهد کرد. ساعاتی پیش هم این شرکت تایید کرد در جریان نمایشگاه‌ IFA 2015 که روز یازدهم شهریور در برلین برگزار خواهد شد، یک گوشی جدید معرفی خواهد کرد.
 
سونی اخیرا یک تیزر تبلیغاتی در توییتر منتشر کرده که در آن طرف‌داران سونی را فرا می‌خواند تا "برای یک گوشی هوشمند با فوکوس بهتر آماده شوند". این گوشی جدید در تیزر تبلیغاتی دیده می‌شود، اما به دلیل محو بودن تصویر، طراحی آن را نمی‌توان به خوبی دید.
 
منطقا انتظار می‌رود گوشی تبلیغ شده، گوشی رده‌بالای بعدی سونی یعنی اکسپریا Z5 باشد؛ اما اندازه‌ی این گوشی به نسبت دست کاربر کوچک‌تر از آن چیزی است که انتظار می‌رود. بنابراین احتمال دارد گوشی مورد نظر اکسپریا Z5 کامپکت باشد. سونی احتمالا در نمایشگاه IFA اکسپریا Z5 را در دو اندازه‌ی 5.5 و 4.7 اینچی رونمایی خواهد کرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که  سال گذشته در نمایشگاه IFA، این شرکت گوشی اکسپریا Z3 را در دو اندازه‌ معرفی کرد. 
 
با توجه به تصویر تیزر، کاملا مشخص است که سونی اکسپریای بعدی یک سیستم فوکوس خودکار پیشرفته خواهد داشت. به یاد داشته باشید که گوشی میان‌رده‌ی M5 به یک سیستم فوکوس بسیار سریع مجهز است؛ این در حالی است که این گوشی تنها 400 دلار قیمت دارد.
 
خوشبختانه، سری اکسپریا Z5 یک حسگر جدید هم خواهد داشت و نرم‌افزار دوربین آن هم به‌روزرسانی خواهد شد. مدت زیادی تا رویداد مطبوعاتی سونی در نمایشگاه IFA 2015 باقی نمانده؛ و به زودی جزییات دقیق و رسمی مربوط به گوشی مشخص خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.