تبلت

تلفن همراه

August 25, 2015
9:11 سه شنبه، 3ام شهریورماه 1394
کد خبر: 72906

ایسر تبلت مخصوص بازی عرضه می‌کند

شرکت ایسر قصد دارد یک تبلت مخصوص بازی را تا اواخر سال 2015 راهی بازار کند.
 
شرکت ایسر چند ماه پیش از تبلت مخصوص بازی Predator رونمایی کرده بود. این شرکت به‌تازگی اعلام کرد که قصد دارد آن را تا آخر سال 2015 راهی بازار کند. درحالی که هنوز زمان دقیق عرضه این تبلت مشخص نشده، شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که این محصول برای تعطیلات کریسمس در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
براساس اطلاعاتی که سایت تایوانی DigiTimes منتشر کرده، این محصول اولین تبلت مخصوص بازی ساخته شده توسط ایسر خواهد بود که به تولید انبوه رسیده است. روی این تبلت یک پردازنده 64 بیتی مدل Atom x7-Z8700 با سرعت 1.6 گیگاهرتز و 2 مگابایت کش مشاهده می‌شود. البته سرعت این پردازنده در زمانی که به قدرت پردازشی بیشتری نیاز باشد به 2.4 گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. شرکت ایسر برای این محصول چهار بلندگو در نظر گرفته که می‌توان تنظیمات مختلفی را برای آن‌ها در نظر گرفت. این تبلت از یک صفحه نمایش 8 اینچی بهره می‌برد که هنوز وضوح تصویر آن مشخص نیست.
 
ایسر در فروردین ماه اعلام کرد که قصد دارد محصولات مخصوص بازی با نام Predator تولید و راهی بازار کند که تبلت هم شامل آن می‌شود.
 
باید به این موضوع اشاره کنیم که تا این لحظه تبلت‌های مخصوص بازی بسیار کمی تولید شده‌اند. از معروف‌ترین تبلت‌های مخصوص بازی می‌توان به تبلت شیلد (Shield) شرکت Nvidia اشاره کرد. تبلت‌های شیلد در سال 2013 راهی بازار شدند. به‌تازگی شایعاتی درباره نسل جدید تبلت‌های شیلد منتشر شده که به احتمال زیاد از پردازنده‌های Tegra X1 استفاده می‌کنند.
 
شرکت ایسر در نمایشگاه گیمزکام امسال از لپ‌تاپ مخصوص بازی Predator هم رونمایی کرد. این محصول، عضو خانواده لپ‌تاپ‌های G6 این شرکت به‌حساب می‌آید و در اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه راهی بازار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.