اپراتورها

تلفن همراه

August 25, 2015
11:05 سه شنبه، 3ام شهریورماه 1394
کد خبر: 72913

تعداد مشترکین دیتای ایرانسل ۸۰ درصد رشد داشته است

نشست خبری ایرانسل به مناسبت سالروز اعطای نخستین پروانه ارتقا شبکه به نسل‌های بالاتر در ساختمان مرکزی این شرکت درحال برگزاری است. ایرانسل در این مراسم اعلام کرد که در حال حاضر ۱۲.۵ میلیون مشترک از شبکه‌ی 3G ایرانسل در کشور استفاده می‌کنند.
 
قلمبر دزفولی – مدیرعامل ایرانسل در ابتدای این مراسم به ارائه‌ی آمار و ارقامی از روند رو به رشد کاربران این شبکه‌ی مخابراتی اشاره کرد و گفت :
 
تعداد کاربران دیتای همراه ایرانسل ۸۰ درصد رشده داشته است و میزان مصرف دیتای همراه به ازای هر کاربر ۳.۵ برابر شده است
مدیرعامل ایرانسل از رشد ۳۱ درصدی تعداد گوشی های هوشمند روی شبکه 3G ایرانسل نیز خبر داد و گفت: تعداد گوشی های 4G نیز ۳.۲ برابر شده است.
 
قلمبر دزفولی در ادامه به تعداد مشترکین پهن باند ایرانسل اشاره کرد و گفت: 
 
درحال حاضر 2.9 میلیارد مشترک پهن باند وجود دارد و ۱.۳  میلیارد گوشی در سال ۲۰۱۴به دنیا عرضه شده است.
در ادامه مدیرعامل ایرانسل، تست زنده‌ی سرعت شبکه 4G ایرانسل را در حضور خبرنگاران انجام داد و در آن بر روی موبایل سرعت ۲۷۸ مگابیت بر ثانیه به نمایش گذاشته شد. 
 
در خلال ارائه‌ی مدیرعامل ایرانسل، تعداد کاربران 3G این اپراتور ۱۲.۵ میلیون نفر ذکر شد. وی تعداد شهرهای تحت پوشش شبکه‌ی 4G ایرانسل در ایران نیز ۸۲ شهر عنوان کرد.
 
کنفرانس ایرانس در حال برگزاری است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.