تلفن همراه

سخت‌افزار

گوشی

August 25, 2015
23:03 سه شنبه، 3ام شهریورماه 1394
کد خبر: 72917

19 اکتبر نخستین گوشی مایکروسافت با ویندوز 10 عرضه می‌شود

طی چند هفته اخیر شایعات فراوانی در مورد محصولات جدید مایکروسافت منتشر شد و تمامی آنها اتفاق‌نظر داشتند پرچمداران جدید گوشی‌های این شرکت با نام Lumia 940 و Lumia 940XL اکتبر سال جاری عرضه می‌شوند. ولی منابع آگاه هم‌اکنون اخباری منتشر کرده‌اند که زمان دقیق عرضه این گوشی‌ها را مشخص می‌کند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، آخرین گزارش منتشر شده در مرکز NPU حاکی از آن است که 19 اکتبر 2015 مایکروسافت در شهر نیویورک مراسمی برگزار می‌کند تا این دو گوشی هوشمند را به صورت رسمی معرفی کند.

علاوه بر این گفته شده است که در این مراسم از تبلت جدید Surface Pro 4 هم رونمایی می‌شود و دستبند هوشمند این شرکت با نام Microsoft Band در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

بر آن دسته از کاربرانی که در این زمینه آگاهی کامل ندارند باید بگوییم که از مدت‌ها قبل مشخص شد مایکروسافت بهترین گوشی‌های هوشمند خود را مجهز به ویندوز 10 موبایلی با نام‌های Lumia 950 و Lumia 950XL عرضه می‌کند. ولی اخبار کنونی نشان می‌دهد که این دو محصول با نام‌های Lumia 940 و Lumia 940XL عرضه می‌شوند.

البته هنوز هیچ یک از این اخبار به صورت رسمی تایید نشده‌اند و احتمالا مایکروسافت طی یک ماه آینده خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر می‌کند.

این اخبار چند هفته پس از آن منتشر شده‌اند که یک تصویر از نمونه اولیه این گوشی‌های هوشمند روی سایت‌های خبری منتشر شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.