تلفن همراه

گوشی

September 2, 2015
11:02 چهارشنبه، 11ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73037

رونمایی رسمی از Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+ در تهران/ پرچم‌داران سامسونگ، از برج میلاد وارد ایران شدند

جدیدترین محصولات موبایل و پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس، Galaxy Note5 روز یکشنبه 8 شهریور ماه 1394، طی مراسمی رسمی در تالار مولوی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، رونمایی شد. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت سامسونگ برگزار ‌شد، این شرکت گوشی Galaxy S6 edge+ را نیز به بازار ایران معرفی کرد.
MANI4578.JPG
 
این مراسم با سخنرانی مدیرعامل دفتر کره این شرکت در تهران آغاز شد. دوک پارک ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه، گفت: «ما به سرعت در حال پیشروی هستیم و باپرچم‌دارهای جدیدخود،نبض بازار گوشی‌های هوشمند دنیا را همچون گذشته در دست خواهیم داشت. سامسونگ در سال 2011 موفق به ثبت رکورد تولید 300 میلیون دستگاه تلفن‌همراه شد و یک سال بعد، رهبری بازار تلفن همراه را با بیشترین سهم از بازار جهان، از آن خود کرد. در سال 2014 نیز توانستیم عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات پوشیدنی دنیارا به خود اختصاص دهیم.»
 
او همچنین با اشاره به اهمیت و توجه ویژه شرکت سامسونگ به مردم و بازار ایران، اشاره کرد: «گروه محصولات موبایل سامسونگ هم‌زمان با ورود به سایر کشورهای جهان، وارد بازار ایران شد و در این مدت توانست به خوبی جایگاه خود را میان طرفداران دستگاه‌های موبایل پیدا کند؛‎ به طوری که از چند سال اخیر تاکنون، رهبری بازار موبایل ایران را عهده‌دار است. همچنین طبق تحقیقاتبازار انجام شده، در دو سال گذشته، گوشی سامسونگ انتخاب اول ایرانی‌ها برای خرید گزارش شده است.»
 
در ادامه، علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، با اشاره به رویکرد کلی این شرکت عنوان کرد: «ما در سامسونگ یک اصل ساده داریم؛ اینکه به بازار گوش بسپاریم. ما به نیازهای بازار گوش می‌دهیم، جزئیات را تحلیل می‌کنیم و سپس به کمک تیم بزرگی از مهندسان، طراحان، مدیران و براساس نتایجی که از بازار به دست آورده‌ایم، محصولی جدیدتولید می‌کنیم.»
 
وی همچنین با اشاره به محصولات جدید سامسونگ در بخش موبایل، اظهار داشت: «کاربرهایپرچم‌داران سامسونگ به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند؛کاربران روزمره که با گوشی‌هایشان عکس می‌گیرند، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و بازی می‌کنند ودسته دوم کاربرانی حرفه‌ای که گوشی درواقع دستیار آن‌ها محسوب می‌شود و با آن در جلسات یادداشت برمی‌دارند و ایمیل‌هایشان را چک می‌کنند. سامسونگ برای کاربران روزمره گوشی Galaxy S6 edge+ و برای کاربران حرفه‌ای گوشی Galaxy Note5 را معرفی کرده است.»
 
در بخش بعدی این مراسم، کارشناسان موبایل شرکت سامسونگ، به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌هایGalaxy Note5 وGalaxy S6 edge+پرداختند و سپس خبرنگاران به محوطه تجربه محصول(Experience Zone) رفتند و ضمن کار کردن با این گوشی‌ها، از نزدیک با ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها آشنا شدند.
 
گوشیGalaxy Note5جدیدترین پرچم‌دار شرکت سامسونگ و آخرین محصول از سری Note این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فردی چون طراحی زیبا و انحنادار، عملکرد فوق‌العاده، صفحه‌نمایش بزرگ، قلم S Pen و قابلیت چندکاره (Multitasking) ارتقا یافته، گامی بلند در راستای افزایش کارایی گوشی‌های هوشمند است. همچنین گوشی هوشمند Galaxy S6 edge+ در امتداد مسیر طراحی و عملکرد سری S ساخته شده و نسخه به‌روز و تکمیل‌کننده آن است. این گوشی که طراحی زیبا و عملکردی فوق‌العاده دارد، از صفحه‌نمایشی انحنادار برخوردار است و لذت استفاده از امکانات چندرسانه‌ای (Multimedia) را در حد نهایی خود فراهم می‌کند.
 
گوشی Note5 با داشتن قلم S Pen، تجربه‌ای واقعی از نوشتن فراهم می‌کند. به کمک این قلم و با بیرون آوردن آن می‌توان بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی، روی صفحه‌نمایش خاموش هم یادداشت نوشت و آن را ذخیره کرد. هر دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ مجهز به یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو دستگاه با قابلیت‌هایی چون Auto Real Time HDR جهت تنظیم نورها و VDIS برای ثابت کردن کادر فیلم‌برداری هستند.
 
گوشی‌های هوشمند Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+ دارای صفحه‌نمایش Quad HD Super AMOLED 5.7 اینچی هستند که تصاویر به کمک آن در تمام شرایط نوری، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. 
 
پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی، در سه رنگ آشنای مشکی، سفید و طلایی و برای اولین بار در رنگ نقره‌ای تیتانیوم به بازار ایران عرضه می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.