اینترنت و شبکه

رگولاتوری

September 2, 2015
17:18 چهارشنبه، 11ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73071

تذکر وزیر ارتباطات به داداش زاده به خاطر یک مصاحبه

اپراتورهای اینترنتی بلافاصله با مدیر کل روابط عمومی وزارتخانه تماس گرفتم تا از جانب من از اپراتورهایی که نام آنها برده شده است، عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی در ویژه‌نامه ایران به مناسبت هفته دولت در گوشه‌ای از گفت‌وگوی تفصیلی خود در ارتباط با روند ابهام برانگیز برخورد دوگانه با یکی از اپراتورهای اینترنتی سخن گفته است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که به‌ تازگی یکی از شرکت‌‌های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت که پنج سال متوالی از سوی رگولاتوری به عنوان اپراتور برتر انتخاب شده، یکباره به کم‌‌ فروشی متهم می‌شود و انتشار این خبر باعث شد کاربران بشدت دچار سردرگمی شوند تا آنجا که تماس‌‌های بسیاری برای روشن شدن این تناقض با رسانه مربوطه صورت گرفته است؛ هر چند شما اعتقاد دارید شرکت‌های اینترنتی کم فروشی نمی‌کنند، دقیقاً این خبر به چه دلیلی انعکاس یافت؟ گفت: من این خبر را زمانی که در سفر بودم شنیدم.

واعظی عنوان کرد: اما بلافاصله تماس گرفتم تا به فردی که تنها بر اساس یک گزارش این مصاحبه را انجام داده تذکر بدهند و از مدیر کل روابط عمومی وزارتخانه نیز خواستم با اپراتورهایی که از آنها نام برده شده بود تماس داشته باشند و از جانب من عذرخواهی کنند.

وی ابراز کرد: در عین حال در جلسه پرسش و پاسخ این مسأله را برای خبرنگاران بازگو کردم که کم‌فروشی در کار نبوده و این اپراتورها که از آنها نام برده شده است جزو برترین اپراتورها به حساب می‌آیند.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: بنابراین آن کاری که باید برای جبران این اشتباه انجام می‌شد یعنی تذکر به آن فرد و دلجویی از اپراتورها را شخصاً پیگیری کردم.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.