سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 4, 2015
10:28 جمعه، 13ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73110

معرفی نوت بوک هیبریدی توشیبا

کمپانی توشیبا در جریان برگزاری نمایشگاه برلین از نوت بوک هیبریدی خود با ۱۴ ساعت ماندگاری شارژ رونمایی کرد.
 
 
توشیبا در نمایشگاه  IFA ۲۰۱۵ میلادی به معرفی محصولات جدید خود پرداخت. در این نمایشگاه محصولات متنوعی توسط شرکت های معروف و نیمه معروف در زمینه های مختلف ارائه می شوند.
 
یکی از این محصولات نوت بوک هیبریدی  Satellite Click ۱۰ بود. از قابلیت های این نوت بوک می توان به استفاده ساده به صورت نوت بوک یا تبلت و همینطور عمر باتری بالا را اشاره کرد. توشیبا مدعی است، این نوت بوک بهترین کاربرد یک لپ تاپ و تبلت را تنها با یک کلیک در اختیار کاربرانش قرار می دهد. کاربران با استفاده از Satellite Click ۱۰ می توانند یک نوت بوک را در اختیار داشته یا به سادگی آن را تبدیل به یک تبلت کنند.
 
 
از ویژگی های سخت افزاری این نوت بوک می توان به مواردی مانند پردازنده اتم اینتل، ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و قابلیت ارتقاء با استفاده از MicroSD تا ۱۲۸ گیگابایت  اشاره کرد. در صفحه کلید این نوت بوک هیبریدی، دکمه خاصی تعبیه شده تا بتوان کورتانا (دستیار صوتی مایکروسافت) را ساده تر در اختیار داشت.
 
 
Satellite Click ۱۰ می تواند شارژی بیش از ۱۴ ساعت را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این نوت بوک مجهز به اسپیکرهای استریو است تا کاربران توشیبا تجربه متفاوتی داشته باشند. این نوت بوک در ماه های آخر سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه خواهد شد اما اطلاعات دقیقتری درباره قیمت یا نقاط عرضه آن منتشر نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.