تلفن همراه

گوشی

September 9, 2015
13:58 چهارشنبه، 18ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73208

آیفون جدید امروز رونمایی می‌شود

شرکت اپل امروز مراسم بزرگی را در سانفرانسیسکو برگزار می‌کند و شایعات حاکی از اینست که این غول فن آوری در این مراسم از یک سری محصولات و سرویس‌های جدید رونمایی خواهد کرد.
 
باید منتظر ماند دید که تیم کوک و همکارانش در یک سال گذشته چه کارهایی انجام داده اند و برای مراسم امروز چه برگ برنده ای را رو خواهند کرد.
 
اما در مراسم امروز انتظار رونمایی از چه محصولاتی وجود دارد؟ اگرچه اپل به طور دقیق چیزی درباره برنامه‌های خود در این مراسم اعلام نکرده اما حدسیات حاکی از اینست که این شرکت امروز از آیفون 6S و 6S پلاس، اپل تی وی، آیپد پرو و سیستم عامل جدید خود رونمایی خواهد کرد.
 
شرکت اپل سال گذشته آیفون شش و شش پلاس را معرفی کرد. اگرچه انتظار میرود که آیفون شش اس و شش اس پلاس کمابیش شبیه نسخه های سال قبل باشند اما این گوشی‌ها احتمالا شامل یک سری پیشرفت‌های قابل توجه خواهند بود.
 
براساس اعلام سایت مک رومرز، آیفونهای جدید در واقع ضخیم تر از نسخه های سال قبل خواهند بود و این باعث میشود ظاهر مستحکم تری داشته باشند.
 
وبسایت بیزینس اینسایدر اعلام کرد: آیفون شش اس و شش اس پلاس همچنین دارای دوربین 12 مگاپیکسل خواهد بود و وضوح آن از دوربین هشت مگاپیکسلی مدلهای کنونی بالاتر است.
 
شایعات همچنین حاکی از اینست که آیفون شش اس و شش اس پلاس از یک نمایشگر جدید مجهز به فن آوری فورس تاچ بهره خواهند برد. آیفون جدید همانند ساعت هوشمند اپل به کاربر این امکان را می‌دهد که نمایشگر گوشی را همانند یک دکمه بفشارد تا فرامین متفاوتی را نسبت به لمس نمایشگر صادر کند.
 
طبیعتا هر دو گوشی از سیستم عامل جدید آی اُ اس 9 بهره خواهند برد.
 
تلویزیون اپل
ظاهرا محصول حاشیه ای اپل این بار قرار است یک به‌روزرسانی بزرگ را تجربه کند. تلویزیون جدید اپل که در مراسم امروز رونمایی می‌شود عملکرد و رابط کاربری ارتقا یافته ای خواهد داشت.
 
گزارش بازفید همچنین حاکی از اینست که اپل تی وی همچنین به همراه اپ استور و دستیار صوتی سیری و پشتیبانی از بازیهای ارتقا یافته ارائه خواهد شد. بعلاوه یک قابلیت جست‌وجوی جهانی نیز به کاربر این امکان را میدهد که در چندین شبکه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را جستجو کند.
 
آی‌پد پرو
شایعات پیرامون آی‌پد پرو سالهاست که مطرح است. این محصول اپل قطعا در مراسم امروز رونمایی میشود و در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.
 
گفته میشود که آی‌پد پرو دارای یک نمایشگر 12.9 اینچی است و بیشتر برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده است.
 
آی اُ اس 9
اپل تاکنون نسخه‌های اولیه ای از سیستم عامل جدید آی اُ اس 9، سیستم عامل جدید مک موسوم به ال کاپیتان و سیستم عامل جدید ساعت هوشمند خود را معرفی کرده است و به نظر می‌رسد که نسخه نهایی آنها امروز رونمایی شود. همچنین این احتمال وجود دارد که آی اُ اس 9 و ال کاپیتان از امروز قابل دانلود شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.