اپراتورها

تلفن همراه

September 10, 2015
11:00 پنجشنبه، 19ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73217

رایتل بسته جدید عرضه کرد

با ارائه بسته مصرفی جدید رایتل از این پس مشترکان رایتل می‌توانند با پرداخت تنها پانزده هزار تومان از  6 گیگابایت اینترنت پر سرعت رایتل استفاده کنند.
 
 این اپراتور یک روز پس از وعده مدیرعامل خود مبنی بر کاهش قیمت بسته‌های  اینترنت و در راستای پاسخگویی به نیاز مشترکان خود، بسته اینترنتی جدیدی را ارائه کرد.  براساس گزارش بسته مذکور که برای هر سه نوع سیم‌کارت اعتباری، دائمی و دیتا قابل خریداری است به مشترکان امکان استفاده از 3 گیگابایت اینترنت به همراه3 گیگابایت هدیه در ساعات افت مصرف با پرداخت 15 هزار تومان را فراهم می‌آورد. در ماه گذشته نیز رایتل با ارائه بسته‌های کوتاه‌مدت یک روزه، سه روزه و هفت روزه خود اقدام به تکمیل سبد بسته‌های اینترنت خود کرده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.