تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

لوازم جانبی

September 10, 2015
16:29 پنجشنبه، 19ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73242

تایید شد: آیفون 6s باتری 1715 میلی‌آمپری دارد

شرکت اپل پس از معرفی رسمی  دو گوشی هوشمند جدید خود یعنی آیفون 6s و 6s Plus اشاره‌ای به توان باتری این دو محصول نکرد. اما با پایان یافتن کنفرانس تصویر ویدیویی به صورت اتفاقی از سوی این شرکت منتشر شد که نشان می‌دهد گوشی هوشمند آیفون 6s همراه با باتری 1715 میلی‌آمپری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که در این ویدیو توضیح داده شده است، گوشی هوشمند جدید با باتری 1715 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز کاربران را ذخیره می‌کند که البته این باتری نسبت به پرچمداران دیگر شرکت‌ها بسیار ضعیف است.

بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت که آیفون 6s نسبت به مدل قبلی یعنی آیفون 6 باتری ضعیف‌تری دارد. زیرا شرکت اپل سال گذشته گوشی هوشمند آیفون 6 را هم راه با باتری 1810 میلی‌آمپری عرضه کرد. البته با وجود اینکه توان باتری کمتر شده است، اپل ادعا می‌کند که آیفون 6s توان مشابهی را برای ذخیره انرژی ارایه می‌دهد و نسخه جدید سیستم عامل iOS 9 هم انرژی کمتری مصرف می‌کند.

ضعیف‌تر شدن باتری گوشی جدید اپل نسبت به مدل قبلی باعث تعجب همگان شده است. اگرچه آیفون 6s از نظر ظاهری شبیه به مدل قبلی طراحی شده است، ولی قابلیت‌های داخلی پیشرفته‌تری دارد و به همین خاطر می‌بایست باتری قوی‌تر برای آن در نظر گرفته شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.