تلفن همراه

سخت‌افزار

گوشی

September 17, 2015
22:24 پنجشنبه، 26ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73365

با 400 دلار آیفون 6s را با بدنه طلا در اختیار بگیرید

شرکت اپل پس از یک سال انتظار در تاریخ 9 سپتامبر مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را در دو نسخه مجزا با نام‌های آیفون 6s و 6s Plus معرفی کرد که البته از نظر ظاهری شبیه به مدل قبلی بود و از نظر امکانات داخلی هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در آنها صورت نگرفت.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، همزمان با این اتفاق شرکت ویتنامی Karalux اعلام کرد که به زودی مدل لوکس گوشی هوشمند آیفون 6s را روانه بازار می‌کند. این گوشی هوشمند به یک قطعه طلا مجهز شده است و بنابراین می‌بایست هزینه بیشتری برای آن پرداخت کرد.

شرکت Karalux اقدامی انجام داده تمام علاقمندان به دستگاه‌های موبایلی لوکس را متعجب کرده است. این شرکت مدل لوکس آیفون 6s مجهز به طلا را با قیمت ارزان روانه بازار می‌کند.

از آنجایی که شرکت اپل مدل جدید گوشی هوشمند خود را کاملا شبیه به مدل قبلی طراحی کرده است، ممکن است اطرافیان شما تشخیص ندهند گوشی جدید خریداری کرده‌اید. اما شرکت Karalux این مشکل را حل می‌کند. این شرکت ویتنامی به مشتریان خود اعلام کرده است که برای بخش پشتی بدنه آیفون 6s  طراحی متفاوت در نظر گرفته شود تا تفاوت آن با مدل قبلی مشخص شود.

شرکت Karalux اعلام کرد به‌ازای هر گوشی هوشمند آیفون 6s بین سه تا چهار ساعت زمان صرف می‌کند تا یک قطعه طلای 24 عیار را به رنگ صورتی-طلایی آن متصل کند. هزینه این کار معادل 400 دلار محاسبه شده است و تا کاربران بتوانند آرم شرکت اپل را روی گوشی هوشمند خود با طلا در اختیار بگیرند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.