اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

September 20, 2015
12:34 یکشنبه، 29ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73400

Burberry برای معرفی مدهای جدید از شبکه‌های اجتماعی کمک می‌گیرد

شرکت بریتانیایی Burberry از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات لوکس و طراحان مد در جهان که هفته گذشته از آغاز همکاری‌های خود با Apple Music خبر داد، هم‌اکنون مشارکت دیگری را با شبکه اجتماعی Snapchat شروع کرده است.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، یک روز پیش از آغاز «هفته مد لندن» شرکت Burberry با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که از هم‌اکنون به صورت نزدیک با شبکه اجتماعی Snapchat همکاری می‌کند.

در این همکاری Snapchat تبلیغات و اخبار مربوط به این شرکت را ارایه می‌دهد و 24 ساعت پس از آغاز فعالیت هفته مد لندن، تمامی طرح‌ها و کلکسیون‌های جدید آن را به صورت مجازی در اختیار کاربران می‌گذارد.

شبکه اجتماعی Snapchat به جز انتشار کلکسیون جدید Burberry در پشت‌صحنه هم فعالیت‌هایی انجام می‌دهد و در نظر دارد طی روزهای برگزاری هفته مد لندن، تصاویر اختصاصی آن را برای مشترکان خود ارایه دهد.

شرکت Burberry پیش‌بینی کرده است که از طریق شبکه‌های اجتماعی، محصولات جدید خود را به صورت گسترده‌تر به کاربران جهانی معرفی کند و امکان فروش مستقیم آنها در این پلتفرم‌ها را به وجود آورد. این اقدام باعث می‌شود تا آن دسته از کاربران جهانی که نمی‌توانند در هفته مد لندن حضور یابند، از این طریق به صورت مستقیم آخرین کلکسیون شرکت Burberry را مشاهده کنند.

دیگر برندهای بزرگ مد از جمله Louis Vuitton و Misha Nonoo نیز طی ماه‌های گذشته اقدام مشابهی را انجام داده‌اند. ولی Burberry برای ورود به عرصه شبکه‌های اجتماعی برنامه گسترده‌تری دارد و این طرح را به صورت همزمان با دیگر پلتفرم‌ها هم پیش می‌برد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.