تلفن همراه

فناوری

گوشی

لبه تکنولوژی

September 24, 2015
17:32 پنجشنبه، 2ام مهرماه 1394
کد خبر: 73463

گوشی هوشمند 11 هزار دلاری مخصوص مشکل‌پسندان

در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند انواع محصولات عرضه می‌شود. شرکت Vertu به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های لوکس محصول جدیدی با نام New Signature Touch عرضه کرده است که به واسطه بخش‌های داخلی لوکس و منحصر به‌فرد با قیمت 11 هزار دلار به فروش می‌رسد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هم‌اکنون در بازار انگلستان عرضه شده و روی آن نسخه 5.1 سیستم عامل اندروید نصب شده است. از دیگر امکانات داخلی به کار رفته در این محصول می‌توان به تراشه مرکزی Snapdragon 810 با هشت هسته پردازشگر، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، نمایشگر 5.2 اینچی 1080 پیکسلی و لایه کریستالی از یاقوت کبود برای محافظت از نمایشگر اشاره کرد.

این گوشی هوشمند لوکس با حسگر 21 مگاپیکسلی خود می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت 4 هزار پیکسل ذخیره کند و دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی آن هم عکس‌های باکیفیت می‌گیرد. این گوشی کارت حافظ microSD با حافظه 64 گیگابایت را شامل می‌شود و امکان استفاده از این فناوری تا ظرفیت 2 ترابایت را فراهم می‌کند.

این گوشی هوشمند لوکس 3160 میلی‌آمپری دارد و شارژرهای بی‌سیم Quick Charge 2.0 و Qi پشتیبانی می‌کند. دیگر گوشی‌های پیشرفته از جمله HTC One M9 تنها از یک مدل شارژر بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

این گوشی لوکس نانوسیم‌کارت را در خود جا می‌دهد و در بدنه آن ورودی کارت حافظه microSD دیده می‌شود. از دیگر مشخصه‌های این گوشی می‌توان استفاده از چرم گوساله در بدنه در هشت مدل مختلف اشاره کرد.

کاربرانی که این محصول را خریداری می‌کنند تا 18 ماه می‌توانند سرویس Vertu Concierge را در اختیار بگیرند تا بتوانند تمام برنامه‌ریزی‌های خود برای مسافرت به نقاط مختلف جهان را به صورت رایگان انجام دهند. 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.