سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 25, 2015
13:02 جمعه، 3ام مهرماه 1394
کد خبر: 73468

شانزدهمین نمایشگاه تله‌کام فردا افتتاح می‌شود

نمایشگاه ایران تله کام 2015 طی روزهای چهار تا هفت مهر ماه برگزار خواهد شد.
 
این نمایشگاه مانند سالهای گذشته در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و در قالب آن شرکت های مخابراتی و اپراتورهای فعال ارتباطی کشور حضور یافته و به ارائه و معرفی خدمات خود خواهند پرداخت.
 
بنا بر آنچه تا کنون اعلام شده، در این نمایشگاه 212 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 80 شرکت خارجی یا نمایندگیهای آنان از 18 کشور جهان، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه مندان قرار می دهند.
 
اسلواکی، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، تایوان، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، سنگاپور، سوئیس، صربستان، فرانسه، کرواسی، لهستان، لیتوانی، مالزی و هند کشورهایی هستند که در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی «ایران تله کام 2015» حضور و مشارکت دارند.
 
در این نمایشگاه، علاوه بر افزایش تعداد شرکتهای داخلی، تعداد کشورها و شرکت خارجی نیز در مقایسه با سال گذشته حدود 30 درصد افزایش یافته است.
 
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی «ایران تلکام 2015» در سالنهای 6 و 7، 8 و 9، 10 و 11، 12 و 13، 14 و 15 ، 27، 25A و فضای باز نمایشگاهی برگزار شده و برای تسهیل بازدید علاقمندان، سالنهای نمایشگاه به صورت تفکیکی در اختیار شرکت ها قرار گرفته است که بر این اساس، سالن 6 بصورت اختصاصی در اختیار شرکت مخابرات ایران و شرکتهای زیر مجموعه های آن شرکت قراردارد.
 
سالن 7 بصورت اختصاصی در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکتهای زیر مجموعه آن شرکت قرار گرفته و سالن 27 به صورت اختصاصی در اختیار شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قرار دارد. سالن 25آ به صورت اختصاصی در اختیار شرکت خدمات ارتباطی رایتل و سالن 9-8 بصورت اختصاصی در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتهای زیر مجموعه آن قرار گرفته است.
 
شرکت کنندگان خارجی یا نمایندگیهای آنها نیز عمدتا quotation mark در سالن 11-10 استقرار یافته و بخشی از سالن 11-10 و سالنهای 13-12 و 15-14 تحت پوشش شرکت کنندگان بخش خصوصی فعال در زمینه صنعت مخابرات و ارتباطات است.
 
عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی شرکتها، تولید کنندگان و متخصصین داخلی، ارائه آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.