تلفن همراه

گوشی

September 25, 2015
14:14 جمعه، 3ام مهرماه 1394
کد خبر: 73484

طراحی اپلیکیشن ایرانی پخش ویدیوهای ۱۰ دقیقه ای

اپلیکیشن ایرانی پخش محتوای چندرسانه ای برای کاربران سیستم عامل اندروید طراحی و در نمایشگاه تله کام ۲۰۱۵ رونمایی می شود.
این اپلیکیشن که « سرویس ۳» نام دارد بر پایه اینترنت نسل سوم برای سیستم عامل اندروید قابل دسترسی است و بزودی سیستم عاملهای IOS، ویندوزفون و سایر سیستم عاملها را نیز پوشش خواهد داد؛ کاربران غیر اندرویدی همچنین می توانند با مراجعه به وبسایت www.service۳.ir به محتوای سامانه سرویس ۳ دسترسی داشته باشند.
 
ارسال محتوای چند رسانه ای (ویدئو، فایل صوتی و…) با تنوع موضوعی در قالب سرویس های متنوع از طریق اینترنت باند پهن از جمله ویژگیهای این اپلیکیشن و سامانه وب آن است که با هدف فراهم آوردن محتوای چندرسانه ای بومی طراحی و تولید شده است.
 
به گفته طراحان این سامانه، با گسترش اینترنت باند پهن در کشور، لزوم ارائه محتوای چندرسانه ای به کاربران آنلاین احساس می شد تا آنها بتوانند در هر زمان و هر کجا که هستند بدون نیاز به جستجو در اینترنت و تماشای فیلمهای طولانی، از طریق اپلیکیشن و وبسایت به راحتی به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و اوقاتی را که در محیط های عمومی به انتظار هستند، مفید بگذرانند. با این هدف، سرویس ۳ حاوی فیلم های ۵ تا ۱۰ دقیقه ای در حوزه های مختلف هنری، ورزشی، سرگرمی و … طراحی شد تا افراد بتوانند در همین مدت کوتاه بالاترین بهره را ببرند.
 
بر همین اساس و باتوجه به سلیقه جامعه آماری که بیشتر جوانان هستند، معیارهای انتخاب ویدئوها در درجه اول پوشش سلیقه عموم مردم و تنوع و سپس تازگی محتوا بوده است.
 
امکان انتخاب کیفیت ویدئو توسط کاربر بر اساس سرعت اینترنت مورد استفاده وی از دیگر مزایای این سامانه است.
 
افزودن محتوای تخصصی در زمینه های مختلف، ارائه سرویسهای تعاملی، امکان پرداخت آنلاین، افزودن سرویس جدید بر اساس نظرات مخاطبین و پیشنهاد سرویس به کاربر بر اساس علاقه مندیها و سرویس های مشاهده شده وی از دیگر برنامه هایی است که برای بروز رسانی آینده این سامانه در نظر گرفته شده است.
 
این اپلیکیشن قرار است در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۵ که از چهارم مهرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود رونمایی شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.