اپراتورها

تلفن همراه

September 27, 2015
6:38 یکشنبه، 5ام مهرماه 1394
کد خبر: 73508

تغییر ساختار دوباره شرکت مخابرات ایران در بخش تلفن ثابت

در زمان مدیرعامل سابق شرکت مخابرات، شرکت ارتباطات ثابت در حوزه تلفن ثابت تاسیس شد. مدیرعامل بعدی، این شرکت را منحل کرد و اکنون در دوره سرپرست جدید مخابرات بار دیگر مرکزی به نام عملیات فنی و تجاری برای پوشش حوزه تلفن ثابت ایجاد شده است.
 
 
علی کارگزار رییس مرکز عملیات فنی و تجاری شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام 2015 از تغییر ساختار دوباره در شرکت مخابرات ایران خبر داد.
 
رییس مرکز عملیات فنی و تجاری شرکت مخابرات ایران گفت: در ساختار جدید بخش عملیاتی به عنوان حوزۀ ثابت و بخش هلدینگ به شکل سابق سیاستگذار در شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است.
 
وی توضیح داد: پیشنهاد مشاور مخابرات این بود که واحد کسب و کار در حوزۀ ثابت راه اندازی شود که در ساختار جدید، یک واحد کسب و کار به نام «مرکز عملیات فنی و تجاری» ایجاد کردیم.
 
کارگزار گفت: بخش های مرتبط با مسایل حقوقی نیز در بخش هلدینگ باقی ماند.
 
وی خاطر نشان کرد: معاون مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ریاست مرکز عملیات فنی و تجاری را برعهده دارد.
 
کارگزار افزود: طبق نظر هیأت مدیره این آخرین تغییر در ساختار مخابرات است.
 
به گزارش فارس، چندی پیش در زمان مدیریت مظفر پور رنجبر بر شرکت مخابرات ایران، در ساختار شرکت مخابرات ایران، شرکتی به نام شرکت ارتباطات ثابت با برند آشنای اول مانند شرکت ارتباطات سیار با برند همراه اول تشکیل شد و 31 شرکت مخابرات استانی در زیرمجموعه شرکت ارتباطات ثابت قرار گرفت. 
 
در زمان مدیریت مدیرعامل بعدی (کاظم ابراهیمی) شرکت ارتباطات ثابت بار دیگر منحل شد. 
 
بر اساس این گزارش امروز با این تصمیم جدید مرکز عملیات فنی و تجاری، جایگزین شرکت ارتباطات ثابت شده است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.