باندپهن

باندپهن ثابت

September 28, 2015
12:27 دوشنبه، 6ام مهرماه 1394
کد خبر: 73540

مکالمات تلفنی با ۱۰ هزار تومان حق اشتراک رایگان می‌شود

tci logo.jpg
 
معاون شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات آمادگی دارد در صورت تایید رگولاتوری، با دریافت ۱۰ هزار تومان در هر دو ماه از مردم کل ارتباطات تلفنی را رایگان کند.
 
داوود زارعیان در نشستی با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت نرخ‌های مخابراتی اظهار داشت: از سال ۸۲ به رغم افزایش هزینه‌ها نرخ مکالمات تلفنی تفاوت زیادی نداشته است.
 
وی با اشاره به اینکه از سال ۸۲ تاکنون حقوق و دستمزد ۶ برابر و هزینه خدمات ۱۲ برابر شده است گفت: مخابرات برای توسعه ارتباطات کشور پیشنهاد عادلانه کردن نرخ‌های مخابراتی را داده است.
 
معاون شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ۵۱ درصد درآمد مخابرات قبل از کسر هزینه به خزانه دولت واریز می‌شود گفت: در راستای توسعه ارتباطات روستایی نیز اپراتور همراه اول ۲۸ درصد درآمد خود را به صورت مستقیم و سه درصد درآمد خود را به صورت توسعه مخابرات اجباری «USO» تخصیص می‌دهد.
 
زارعیان با اشاره به اینکه تعرفه‌های مخابراتی در صورت عادلانه شدن می‌تواند در سرمایه گذاری تلفن ثابت موثر واقع شود گفت: هم اکنون آمادگی داریم که با دریافت ۱۰ هزار تومان از مشترکان شهری در هر دوره ۲ ماهه، کل ارتباطات شبکه مخابرات را به صورت رایگان ارائه کنیم. همچنین در این طرح مخابرات آمادگی آن را دارد که با دریافت سه هزار تومان از مشترکان روستایی ارتباطات روستایی و درون شبکه مخابرات را نیز به صورت رایگان ارائه دهد.
 
وی با اشاره به طرح این دیدگاه افزود: در صورت تایید رگولاتوری و موافقت نظارت ارتباطات این طرح قابل اجرا از سوی شرکت مخابرات ایران خواهد بود.
 
معاون شرکت مخابرات ایران از برنامه های مخابرات برای سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه خبر داد و گفت: پیش بینی سرمایه گذاری ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی برای دو سال آینده دیده شده است که در بخش فناوری اطلاعات از شرکت KT کره جنوبی و در بخش شبکه از اپراتور سفره کام یکی از زیرمجموعه های اپراتور اورنج فرانسه مشاوره گرفته‌ایم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.